Hunkemöller introduceert de Click &Buy modeshow

Op 5 maart introduceerde Hunkemöller zijn eerste klik & koop modeshow in het Afas live. De modeshow werd georganiseerd door Doutzen Kroes en CEO Philip Mountford.

De show werd live wereldwijd uitgezonden op de sociale mediakanalen van Hunkemöller, waar de producten onder de livestream werden getoond. Klanten kregen de kans om deze aan hun verlanglijstje toe te voegen, zodat ze direct na de show hun favoriete items konden kopen. Het is de eerste keer dat Hunkemöller de modeshow live uitzendt. Dit maakt het niet langer exclusief en biedt klanten ook de mogelijkheid om van de show te genieten. De click & buy-video gaat online, wat betekent dat klanten nu ook de modeshow kunnen zien en de items ervan kunnen kopen.hunkemoller1

Click & buy is de nieuwste mode trend als het gaat om het presenteren van de nieuwste collecties. Waar klanten lang moesten wachten voordat de gewenste lingerieset of badkledingartikel beschikbaar was, maakt Hunkemöller de items nu beschikbaar die je kan zien op de modeshow en kan men ze online aankopen.

Het hoofdthema van de show was een eerbetoon aan het empowerment van vrouwen. De collectie bevat krachtige lingerie met uitsparingen, riemen, hoge halslijnen en het gebruik van kant en borduurmotieven. Niet alleen lingerie, maar ook nachtkleding en badkleding sierden de modeshow. Het kleurenpallet bestond uit groen, zwart, rood, wit, pastelkleuren zoals lichtroze en blauw, maar ook metallic werd in de verschillende looks gemengd.

 

 

Reacties zijn gesloten