Twee burleske personages in de hoofdrol van de nieuwe reclamecampagne van Marie’s Corner

De wereld van de decoratie en de design ondergaat een kleine revolutie: Marie’s Corner lanceert een reclamecampagne die niet onopgemerkt zal voorbij gaan! Geen traditionele en stereotiepe campagnebeelden zoals die vaak in de meubelsector te zien zijn. De specialist van de tailor made zitbanken gaat een partnership met Lolly Wish en Georges Bangable aan, twee Belgische persoonlijkheden die het mooie weer maken bij Crazy Horse in Parijs. Samen creëren ze een sterk, betoverend en fancy beeld.

Zoals steeds bij Marie’s Corner begint alles met een ontmoeting en de drang om meerdere universums met elkaar in contact te brengen. Het Belgische merk is al meer dan 25 jaar een uithangbord voor de handmade zetel  maar is tegelijk een voorloper in het uitbrengen van herinterpretaties van klassieke modellen.

Een sterk DNA dat de aandacht trok van Lolly Wish en George Bangable, liefhebbers van inspirerende decoratie. Deze twee Belgische artiesten laten Parijs al meer dan een jaar blozen als hoofdpersonages van Crazy Horse. Als fervent burlesk en music-hall artiest zette Lolly Wish haar eerste stappen samen met George Bangable in de Archiduc in Brussel. Ze werden niet veel later ontdekt door de Parijse cabaretwereld. Hun deelname aan het spektakel van Chantal Thomas opende stilaan deuren en deed hen uit de schaduw treden.

De ontmoeting tussen twee universums

Via een gemeenschappelijke vriendin komt Lolly Wish in contact met Serge Silber en Philippe Vanhemelen, de twee bedrijfsleiders van Marie’s Corner. Ze beslissen om van het idee van Lolly Wish een uitdaging te maken: samen een beeldcampagne op poten zetten waarbij de samensmelting van de respectievelijke werelden tegelijk het uitgangspunt en het resultaat is. Wanneer burleske glamour in aanraking komt met vakmanschap, ontstaat er een nieuwe kijk op de Belgische identiteit en de knowhow van het huis Marie’s Corner.

…  ten dienste van een sterke boodschap

Het burleske duo evolueert in een Hollywoodiaans decor van de jaren 20 en zit op een tweekleurige zitbank uit twee materialen die speciaal voor de gelegenheid ontworpen werd. Een niet toevallige schikking die perfect pas bij het sterke punt van het merk: op maat gemaakt

Vandaag wil iedereen meer dan ooit opvallen door zijn of haar interieur te personaliseren. Op dat vlak is Marie’s Corner altijd een voorloper geweest: de 200 exclusieve modellen van het merk kunnen volledig gepersonaliseerd  worden. Materiaal, kleuren, stoffen, poten, afwerkingen,… Lolly Wish kan haar sensualiteit en vrouwelijkheid op een curry fluwelen zitbank tentoonspreiden en vleit zich vlot neer tussen de vintage rondingen en subtiele franjes. Haar partner palmt het mannelijke gedeelte in op een stof met mannelijke motieven die verdacht veel lijkt op… zijn kostuum!

Deze uitzonderlijke samenwerking zal het hele jaar door te zien zijn op verschillende campagnebeelden. Een staaltje rijke verbeeldingskracht van Lolly Wish wordt hier concreet gemaakt door de knappe koppen van Marie’s Corner.

 

Reacties zijn gesloten