IHG hotel awards

erkennen uitmuntendheid van meer dan 700 hotels in Noord- en Zuid-Amerika.

Het bedrijf onderstreept zijn inzet voor de gemeenschap met donaties aan voedselbanken ter ere van de bekroonde prestaties in 2019. IHG® (InterContinental Hotels Group), een van ‘s werelds toonaangevende hotelbedrijven, maakte de laureaten van de IHG Hotel Awards 2019 bekend, die de uitstekende service, toewijding en algemene uitmuntendheid van hoogpresterende hotels in de Amerikaanse regio erkennen.

Sinds het begin van de Covid-19-pandemie hebben de IHG-hotels gewerkt aan de beste ondersteuning van de lokale gemeenschappen bij hun algemene respons. In de geest van deze betrokkenheid doet IHG donaties aan lokale voedselbankinstellingen in heel Amerika ter ere van bekroonde hotels. Deze donaties ondersteunen mensen in de gemeenschap die geconfronteerd worden met economische uitdagingen als gevolg van Covid-19, met inbegrip van mensen in de zwaar getroffen horeca.

Elie Maalouf, Chief Executive Officer, Americas, IHG: “Bij IHG komt de kracht van onze merken voort uit de onvermoeibare inspanningen van toegewijde lokale hotelteams die deze ervaringen elke dag tot leven brengen voor onze gasten. We feliciteren de 2019 bekroonde hotels met hun indrukwekkende prestaties. We zijn ook onze diepste dankbaarheid verschuldigd aan al onze hotelcollega’s voor hun buitengewone inspanningen om echte gastvrijheid te bieden tijdens het moeilijkste jaar dat onze sector ooit heeft meegemaakt”.

De bekroonde hotels werden erkend voor hun prestaties in 2019 in een of meer van de volgende categorieën: Fakkeldrager – Het bereiken van het hoogste niveau van uitmuntendheid in alle aspecten van de bedrijfsvoering, van kwaliteit tot klanttevredenheid; Quality Excellence – Het bereiken van superieure serviceniveaus; Newcomer – Een van de beste eigenschappen om in het afgelopen jaar toe te treden tot het IHG systeem; IHG® Rewards Club Excellence – Het bieden van uitstekende ervaringen voor IHG Reward Clubleden tijdens hun verblijf in het hotel; 5 van 5 Metrics – Het bereiken van stretch targets in elk van hun Guest Experience Winning Metrics voor het jaar; Renovatie – Succesvolle afronding van grote moderniserings- en renovatieprogramma’s in het afgelopen jaar en New Development Design – Voorbeeldige merkdesign, kwaliteit van de bouw en aandacht voor detail in het afgelopen jaar.