50 jaar schoonheid en verzorging voor natuurlijk haar

De Leonor Greyl-lijn ontstond in 1968 naar aanleiding van een idee om haarverzorgingsproducten te creëren op basis van planten en de beste natuurlijke werkstoffen. Zo ontstonden de eerste ‘ecolochique’ verzorgingen, die al snel uitgroeiden tot referenties: de l’Huile de Leonor Greyl, de Shampooing au Miel, en natuurlijk de bekende Crème aux Fleurs …

Leonor Greyl was innovatief: het merk verwerkte toen al vitamines in de shampooformules en maakte opvallende verzorgingsproducten die het haar almaar glanzender, soepeler en mooier maakten. Vandaag zijn het echte cultproducten – zacht en vrij van siliconen, parabenen en SLS, massaal goedgekeurd door het grote publiek en bewierookt door vips en schoonheidsexperts van overal ter wereld!

Wanneer Stéphane Delahaye, een studiokapper met een passie voor zijn vak, Caroline Greyl ontmoet en kennismaakt met het palet stylingproducten van het huis … resulteert dat in boeiende uitwisselingen, borrelende ideeën en een knappe demonstratie van de stijlevolutie die de Leonor Greyl-vrouw de voorbije decennia heeft doorlopen. Een beeldverhaal …

De jaren 60-70: revolutie in de lucht: Het waren bruisende decennia, emblematisch voor de emancipatie van de vrouw. De jaren ‘60-‘70 zijn een gouden tijdperk voor ultravrouwelijke kapsels. Kapsels mogen weer sensueel en nonchalant zijn, met alle natuurlijke charme van een ‘bewust warrige’ haartooi, naar het grote voorbeeld van stijlicoon Brigitte Bardot.

De jaren 80 Disco Baby!: Opzichtige golven, extravagante volumes: de kapsels uit de eighties hebben een onuitwisbare stempel gedrukt, tot op vandaag. Stilistisch eerbetoon aan de ‘iconen uit de jaren ‘80’ zoals Jerry Hall of Catherine Deneuve

De jaren 90 Latino sensualiteit: De mode van de jaren ‘90 stelt zich open voor etnische schoonheid en vindt inspiratie in de culturele mix. Nat haar, sensualiteit: de Latijnse codes combineren wulpse beweging met bestudeerd naturel.

De jaren 90 Net een jongen! :Er is weer plaats voor wat rock, en daarmee ook voor de onstuimige en sexyandrogyne trend. Vrouwen met pit dragen de pixie met veel trots en tonen hun mannelijke kant.

De jaren 2020 Natuurlijke Galmour: ‘Effortless’ is het wachtwoord. In 2020 keren we terug naar de natuur en streven we schoonheid zonder kunstgrepen na … met haar dat vooral van gezondheid glanst. Bevrijd van alle chemische bestanddelen beweegt het haar luchtig en gracieus in de wind.