Accor Key – ibis Styles Londen

Het 1e hotel in Noord-Europa met een 100% digitale ervaring opent de deuren. Een grote stap voorwaarts voor Accor, dat de ambitie heeft om haar gasten in haar hele netwerk een contactloze reis aan te bieden, met gebruik van de beste technologie.

Accor kondigde onlangs de invoering aan van “Accor Key”, een oplossing die klanten toegang biedt tot hun kamers zonder fysieke sleutel, in al haar gebouwen. Het doel: het verblijf van onze gasten vereenvoudigen met behulp van digitale technologie, met behoud van de menselijke benadering die de grootste kracht van onze hotels is. Met de gezondheidscrisis maakt deze transformatie het ook mogelijk om in te spelen op de nieuwe uitdagingen van sociale afstand. Met het oog hierop rusten veel hotels zich geleidelijk aan uit met de nieuwste technologie├źn over de hele wereld… Deze digitalisering van de customer journey zal in de komende maanden en jaren de standaard worden voor Accor hotels.

” We weten dat gasten steeds meer op zoek zijn naar een contact-light reis- en hotelervaring makkelijk te gebruiken, wij willen ervoor zorgen dat ze precies dat kunnen doen”, aldus Carla Milovanov, SVP Customer Technology Services, Accor. “Technologie maakt deel uit van ons dagelijks leven en is nu volledig onderdeel van onze hotelervaring – en met deze belangrijke stap geven we onze gasten de mogelijkheid om hun hotelverblijf aan te passen aan hun voorkeuren. ”

Het ibis Styles London Gloucester Road – het eerste pilothotel van de Groep dat is uitgerust met een 100% digitaal ecosysteem – zal zijn deuren heropenen na de opheffing van de gezondheidsbeperkingen in het Verenigd Koninkrijk in mei. Het hotel wordt het eerste Accor-hotel in Noord-Europa dat een volledig digitale ervaring biedt met contactloze oplossingen in elke fase van het verblijf van de gast. Het zal ook het eerste Accor hotel ter wereld zijn dat alle volgende technologie├źn combineert: online check-in, beveiligde betaling met Pay By Link, het gebruik van “Accor Key” om toegang te krijgen tot de kamers en andere zones van het hotel, digitale cateringdiensten met Click Pay Collect technologie, contact van hotelteams met gasten via WhatsApp gedurende het hele verblijf …

Een snelle, eenvoudige en veilige ervaring: dat is de belofte van het ibis Styles London Gloucester Road voor zijn heropening.