“All-suites” brands by Hilton noteren succesvolle groei

De “All Suites” brands van Hilton, bestaande uit Embassy Suites by Hilton, Homewood Suites by Hilton en Home2 Suites by Hilton, zetten hun opmerkelijke en succesvolle utbreiding op stedelijke locaties en nabij luchthaven ongehinderd verder.

Het voorbije kwartaal werden 30 nieuwe exploitaties toegevoegd waaronder twee dual-brands en twee Canadese projecten. Nog ruim 600 projecten zitten in de pipeline en wachten op concrete opties. Homewood Suites by Hilton, opent wellicht binnenkort zijn 500ste realisaties, terwijl men verwacht dat Home2 Suites by Hilton, in het eerste kwartaal 2020 zijn 400e woning zal openen.

Dianna Vaughan, global head en senior vice president, All Suites brands by Hilton zegt hierover: “Door gebruik te maken van innovatieve gebouwmodellen, zoals multi-merkeigenschappen, adaptief hergebruik en modulaire opbouw, zijn we in staat geweest om uit te breiden naar van oudsher zeer barrièrevrije markten in het centrum van de stad en naar belangrijke locaties in de buurt van luchthavens”.