Brussels airlines verwelkomt Aramark

nieuwe cateringpartner voor haar lounges op Brussels Airport

 

  • Aramark, gerenommeerde cateringspecialist en nieuwe speler in de Belgische luchtvaartsector, zal instaan voor kwaliteitsvolle en duurzame catering voor alle gasten van de Brussels Airlines lounges op Brussels Airport (THE LOFT by Brussels Airlines & Lexus en de Sunrise Lounge) – •THE LOFT by Brussels Airlines & Lexus en de Sunrise Lounge openden opnieuw de deuren op 15 juni na een sluiting van acht maanden – •Alle gasten worden ontvangen met veel aandacht voor veiligheid op het gebied van gezondheid.

Na een sluiting van acht maanden zijn de Sunrise Lounge van Brussels Airlines en THE LOFT by Brussels Airlines & Lexus weer open. Met Aramarak verwelkomt de luchtvaartmaatschappij een nieuwe cateringpartner in haar lounges en op Brussels Airport. Aramark is een kwaliteitsmerk dat zich toelegt op een uitmuntende dienstverlening die de verwachtingen van haar klanten overtreft.

“We zijn verheugd dat we onze gasten eindelijk opnieuw kunnen verwelkomen in THE LOFT en in de Sunrise Lounge na zo’n lange tijd. De klant staat centraal in alles wat we doen, ook in zeer uitdagende omstandigheden. Terwijl we de allerhoogste normen blijven toepassen wat gezondheidsveiligheid betreft, kijken we ernaar uit onze gasten een uitzonderlijke ervaring aan te bieden, en meteen ook gemoedsrust”, verduidelijkt Peter Gerber, CCO & CEO van Brussels Airlines. “Door de samenwerking met een partner als Aramark kunnen we een uitzonderlijke klantenervaring aanbieden, zelfs binnen de beperkingen van de huidige gezondheidscrisis. Naast onze gedeelde passie voor gastvrijheid maakt ook de duurzame aanpak van Aramark ten aanzien van mens en planeet dat zij de perfecte partner voor onze lounges zijn. We zijn dankbaar dat we hen welkom kunnen heten in de luchtvaartsector.”

“Aramark is bijzonder vereerd en trots om samen met Brussels Airlines een hoogstaande cateringservice aan te bieden in de lounges op Brussels Airport.Onze lokale Belgische aanpak met de steun van onze internationale teams in het beheer van luchthavenlounges, onze passie voor uitmuntende service, hebben ons op natuurlijke wijze dichter bij Brussels Airlines gebracht.

Het is door het delen van dezelfde visie, dezelfde filosofie, dat we een solide partnerschap kunnen opbouwen. Zoals we allemaal weten is de slogan van Brussels Airlines “We go the extra smile”. Die van Aramark Belgium is “We go the extra culinary experience”. Samen willen we België laten schitteren over de hele wereld. Met awards die in het verleden al werden toegekend aan de Brussels Airlines lounges, gaat Aramark graag de uitdaging aan om samen met hen deze award te behouden.” •Stijn Crombé, Executive Managing Director   Belgium – Netherlands – France – Luxemburg

Bij de heropening van THE LOFT by Brussels Airlines & Lexus benadrukken Brussels Airlines en Aramark dat het belangrijk is om de hygiënemaatregelen te allen tijde te respecteren. Dat betekent dat gasten verplicht een mondmasker moeten dragen wanneer ze aankomen op de luchthaven, ook bij een bezoek aan de lounges. Naast een strikte handhygiëne voor alle gasten zorgt ons personeel ervoor dat de tafels, stoelen en de verschillende standen van het buffet regelmatig ontsmet worden.

Uiteraard worden passagiers die zich niet goed voelen verzocht om niet te reizen, dit om de gezondheid van andere passagiers en van het personeel te beschermen.