Carolina Herrera lanceert Good Girl

Symbool voor de onweerstaanbare vrouwelijkheid en sensuele dualiteit van de moderne vrouw.

Carolina Herrera introduceert met trots GOOD GIRL, een ultravrouwelijke geur geïnspireerd door en gecreëerd voor de moderne vrouw van nu – een ode aan haar sensuele vrouwelijkheid, tijdloze elegantie en verfijnde nonchalance, haar hopeloze hartstocht en onverschrokken onafhankelijkheid. Met GOOD GIRL weet het Huis die intrigerende, onweerstaanbare dualiteit perfect te belichamen.

Carolina Herrera creëert inmiddels ruim dertig jaar mode en geuren met de nonchalante elegantie en verfijning waar de New Yorkse stijl om bekendstaat. Nooit eerder maakte het Huis echter zo’n krachtig en uitdagend statement als met GOOD GIRL, een innovatieve, vrouwelijke geur die, begeleid door de campagnehashtag ‘IT’S SO GOOD TO BE BAD’, het multidimensionale karakter van de moderne vrouw in de spotlights zet.

Meer dan vier jaar lang stak Caroline Herrera de Baez, creative director van het Huis, haar uitgebreide kennis van het merk en de ontwikkeling van geuren in dit nieuwe parfum. GOOD GIRL is in elk element een afspiegeling van de Herrera-vrouw, en wie weet nu beter hoe zij in elkaar steekt dan de Baez zelf. De schitterende flacon in de vorm van een ultrahoge pump, vervaardigd uit diepblauw glas en leunend op een gouden naaldhak, bevat een complex intern druksysteem om de geur te verstuiven. Zowel de geur als de flacon ademen het sensuele, zelfverzekerde, vrouwelijke en krachtige karakter van de vrouw die GOOD GIRL draagt.

EEN GEWAAGDE CAMPAGNE MET BRILJANTE PARTNERS

Voor de creatie van GOOD GIRL wendde Carolina Herrera de Baez zich tot meester-parfumeur Louise Turner. Met haar avontuurlijke en innovatieve stijl was Turner de parfumeur bij uitstek om de vurigheid en verleidelijke complexiteit van de verfijnde vrouw van nu in een geur uit te drukken. GOOD GIRL’S muze is supermodel Karlie Kloss. Deze GOOD GIRL deinst er niet voor terug zichzelf te zijn en geniet met volle teugen terwijl ze met haar sensuele en mysterieuze vrouwelijkheid en intrigerende intelligentie en speelsheid iedereen betovert.

De campagne is compleet met een korte film die op overtuigende – en overdonderende – wijze de essentie van GOOD GIRL prijsgeeft. Op de zinderende soundtrack van ‘Baby Did a Bad Bad Thing’ van Chris Isaak opent de film met de skyline van New York City, waar Karlie Kloss zich bij het vallen van de avond opmaakt voor een spannende date. In een lange, zwarte, sprankelende Carolina Herrera-jurk met uitdagende split en hoge naaldhakken schrijdt ze door de straten van New York – een vrouw met een missie. Er gaat een onweerstaanbaar krachtige energie van haar uit waarmee ze auto’s laat botsen, krantenkiosken laat exploderen en elke man op haar pad in vervoering achterlaat.

Verleidelijk, vermakelijk, uitdagend en onvergetelijk: #GOODTOBEBAD