Carrefour maakt het beste toegankelijk voor iedereen

Campagne ‘Gezonde prijzen’, kleine prijzen met grootse principes. Deze campagne “Gezonde Prijzen” weerspiegelt de missie van Carrefour om het beste toegankelijk te maken voor iedereen – Het aantal gezonde prijzen groeit van 340 naar 470 producten. De gezonde prijzen weerspiegelen inspanningen op de prijs, de kwaliteit, de herkomst, de samenstelling en de duurzaamheid van de producten. De producten zijn bijvoorbeeld biologisch gecertificeerd, bevatten geen conserveermiddelen, geen palmolie, hebben een zoutreductie ondergaan, zijn geproduceerd in België, fair trade, zonder kleurstoffen of ze hebben een recycleerbare verpakking. De prijs is hetzelfde in alle winkels van Carrefour: Hypermarkt, Market, Express en op carrefour.be

Kleine prijzen met grootse principes: Om leider te worden van de voedseltransitie, heeft Carrefour ‘Act for Food’ gelanceerd en zet de retailer zich dagelijks in om een gezondere en meer duurzame voeding toegankelijk te maken voor iedereen. De producten van het merk Carrefour staan centraal in dit engagement door niet alleen te werken aan de kwaliteit, de herkomst, de samenstelling en de duurzaamheid van de producten, maar ook aan de prijs. Dit laatste engagement wil de campagne Gezonde Prijzen extra in de verf zetten want de producten van Carrefour dat zijn kleine prijzen met grootse principes.

Voorkeur geven aan producten van Belgische oorsprong : Bij Carrefour worden gezonde producten aangeboden aan een toegankelijke prijs. De voorkeur gaat naar producten van Belgische oorsprong. Carrefour heeft namelijk als beleid om zich geografisch zo dicht mogelijk te bevoorraden. Om een respectvolle relatie met producenten te garanderen, onderhoudt Carrefour duurzame partnerschappen.

Gezonde prijzen voor producten van het merk Carrefour uit alle categorieën

Aan de hand van de campagne Gezonde Prijzen, zet Carrefour zich in voor zowel de prijs als voor de kwaliteit en biedt ze betaalbare prijzen aan voor producten van het merk Carrefour uit alle categorieën : Belgische tomaten van de KwaliteitsKeten Carrefour, ecologisch verantwoord aan €0,79/kg – •Pizzadeeg Carrefour, zonder palmolie aan €0,95/250g – •Gemalen koffie Dessert Carrefour, gebrand in België aan €1,99/250g – •Afwasmiddel Carrefour Eco Planet, met actieve ingrediënten van plantaardige oorsprong aan €0,99/500 ml. De prijs is eenvormig in alle winkelformaten van Carrefour : Hypermarkten, Market, Express en op carrefour.be.

De campagne loopt van 31 mei tot 20 juni 2021 – In de eerste week van de campagne ( t.e.m 7 juni 2021) zal in bushokjes een atribus van 2m² uithangen. Er zijn 3 verschillende versies (tomaten Kwaliteitsketen Carrefour, pizzadeeg Carrefour en afwasmiddel Carrefour Eco Planet) en een generieke versie (dat zijn kleine prijzen met grootse principes) via DOOH, een digitale atribus.