De roep van Natura: Belgusch merk breidt gamma uit met nieuwe sauzen

Op enkele tientallen meters van het Belgian Football Center presenteren Arthus de Bousies, de jonge dynamische coach van het team Natura (afkomstig uit Oost-Vlaanderen) en zijn staff, de nieuwe selectie sauzen van Natura, een opstelling van 23 producten. Zijn tactiek is simpel en hardnekkig: natuurlijke smaak, durf en traditie eerst.

De nieuwkomer bij de groep, de citroenmayonaise, heeft ook een strenge en respectvolle voorbereiding gevolgd dankzij de knowhow van Natura. Zoals de andere sterren van de ploeg, valt ze bij steeds meer Natura-fans in de smaak.

De citroenmayonaise, tussen durf en traditie

Nu de zon er is, kunnen we ook starten met barbecues en lekkere salades. Tijd voor de nieuwkomer bij Natura om zijn entree te maken. De citroenmayonaise verrijkt de winkelrekken met de citroensmaak die zeer geapprecieerd wordt in de zomer.  De nieuwe citroenversie volgt scrupuleus hetzelfde recept als haar voorgangers: ze bevat geen bewaarmiddelen, geen additieven en geen kleurstoffen. Het traditionele productieproces met bakkerij kloppers, is uniek omdat het toelaat de ware en goede smaak terug te vinden, net zoals bij huisgemaakte producten. Bij winnende strategie begint alles vaak bij  de basis. Om de mayonaise klaar te maken doet Natura beroep op eieren van de hoogste kwaliteit, gelegd door kippen van vrije uitloop. Respect voor de natuur en het welzijn van dieren is één van de fundamenten van het merk. En Natura is er fier op.naturaketchup

De winnende ploeg zet zich aan tafel: Natura blijft trouw aan haar fundamenten en breidt de evenwichtige kern uit met enkele nieuwigheden. Zo biedt ze ook een oplossing voor alle  favoriete smaken van de Belgen. Het prachtige Naturateam werd gebouwd rond zekere waarden, de originele mayonaise, de authentieke, maar ook de versie met truffel en vanaf nu die met citroen. In de verdediging laat de kwaliteit van Natura zich niet voorbijdribbelen.

Het middenveld heeft geen gebrek aan creativiteit en complementariteit: curry, béarnaise, aïoli, pittig, mosterd of nog rouille en gravelax. De accenten komen uit de vier hoeken van de wereld, maar het recept blijft Belgisch. Dat belooft een paar prachtige “sauspassen” van de keuken naar de tuin.In de aanval is de ketchup goed vertegenwoordigd met drie verschillende versies: de traditionele op basis van tomaten uit Piemonte, een pittige versie op basis van cayennepeper, en als laatste, een zachtere versie op basis van wortels. Met deze duivels lekker sauzen helemaal in het rood kan de voetbalfan zich optimaal voorbereiden op een lekker WK. Bovendien bevatten de producten geen gluten. Altijd goed om te weten en om te proeven. In afwachting van nieuwe creaties, never change a winning team, extend it.

Natura is verkrijgbaar o. a. bij Carrefour en Delhaize of de webshop. www.natura.be