Eerste nhow hotel Verenigd Koninkrijk opende in Londen

Nieuw design en lifestyle hotel in trendy Londense wijk Shoreditch. nhow is een merk dat haar hotelgasten verrast en inspireert door hen een lifestyle ervaring te bieden, die uniek en geïnspireerd is op iedere individuele hotellocatie. nhow London maakt deel uit van de opwindende nieuwe stadsontwikkeling 250 City Road.

Het in Londen gevestigde Project Orange is verantwoordelijk voor het interieurontwerp, met het thema ‘London reloaded’. Het hele hotel heeft een gedurfd en fris ontwerp geïnspireerd op traditionele Britse iconen, zoals de koninklijke familie, bezienswaardigheden in Londen en de Londense metro. Alle ruimtes hebben een onconventionele en eigentijdse uitstraling met opvallende kenmerken, zoals een Big Ben-raketbeeld in de lobby en oversized gouden lampen, die naar de beroemde kerkklokken van de stad verwijzen.

Kleurrijke texturen ontmoeten hedendaagse kunst in de kamers en creëren een onvergetelijke versie van Londen. Punk ontmoet high-tech stijl, terwijl graffiti verschijnt naast onconventionele afbeeldingen van vroegere vorsten. Met een knipoog naar de toekomst zal Henry de robot ervoor zorgen dat zojuist gearriveerde hotelgasten een aangenaam verblijf hebben in het populairste nieuwe lifestyle-hotel van Londen.

Locatie en voorzieningen

nhow London ligt aan City Road, aan de rand van Shoreditch, lang beschouwd als een van de meest dynamische en creatieve hubs van Londen. Het hotel is een eerbetoon aan zowel het industriële verleden als ook de technologische toekomst van het gebied. Het acht verdiepingen tellende hotel heeft 190 originele kamers, een herinterpretatie van de Britse pub als restaurant, bar, fitnessruimte en drie inspirerende vergaderzalen die ook wel Laboratories genoemd worden.

nhow is het lifestyle merk van NH Hotel Group. Deze iconische hotels zijn ontworpen door onder anderen Foster + Partners, OMA (opgericht door Rem Koolhaas), Karim Rashid, Sergei Tchoban en Matteo Thun. Alles in een nhow-hotel is inspirerend, verrassend en zet aan tot denken. Van de hal tot de kamers, de lobby, de restaurants, de gangen en de vergaderzalen. De nhow-ervaring is uniek voor elke gast, maar heeft de ‘wow’-factor gemeen. nhow-hotels zijn gelegen in belangrijke creatieve steden en passen zich aan hun omgeving aan.