Hilton breidt aanwezigheid in Mexico uit met 2de dual-merkeigendom

Met meer dan 130 hotels en resorts in het Caribisch gebied en Latijns-Amerika is Hilton zich blijven concentreren op de uitbreiding van zijn portfolio in Mexico, een van de belangrijkste toeristische bestemmingen in de regio. De nieuwe Hampton by Hilton en Homewood Suites by Hilton accommodaties bevinden zich in Apodaca en bieden gezamenlijk 165 kamers die tot één grote zakelijke hub werd uitgebouwd.

Het concept met twee merken biedt ruime en verbeterde gemeenschappelijke ruimtes en voorzieningen voor zowel zakenreizigers als vakantiegangers. Elk hotel heeft een eigen lobby en een eetgedeelte – elk voor de respectieve gasten – een 24-uursfitnesscentrum, een buitenzwembad en basketbalvelden. Het hotel biedt ook flexibele vergaderruimte voor maximaal 100 gasten.

Hampton by Hilton staat al lang bekend om zijn ongeëvenaarde benadering van gastvrijheid. Teamleden tonen trots een unieke cultuur die wordt beschreven als Hamptonality. Deze term wordt bepaald door de benadering van elk hotel om te anticiperen op de behoeften van de gasten. Hampton by Hilton biedt gasten voorzieningen met een toegevoegde waarde, zoals het kenmerkende warme ontbijt met heerlijke wafels en de on-the-go ontbijttassen voor onderweg. Ook Wi-Fi en een 24-uurs zakencentrum behoren tot de infrastructuur.

Homewood Suites by Hilton biedt een combinatie van studio’s en 1 kamer appartementen met volledig uitgeruste keukens en aparte woon- en slaapgedeeltes. Er is  WiFi, een 24-uursbusinesscentrum, supermarkt en een boodschappenservice.