Hilton introduceert Hilton EventReady

Wereldwijd programma voor het leveren van innovatieve oplossingen voor het ontmoeten van professionals en gemoedsrust voor de deelnemers, het instellen van nieuwe normen voor de zuiverheid van evenementen en de klantenservice.

Al meer dan 100 jaar vormen de Hilton hotels over de hele wereld het toneel voor ‘s werelds meest begeerde en belangrijkste bijeenkomsten en evenementen, van sterrenrijke prijsuitreikingen en filmsets tot energieke politieke conventies, wereldwijde conferenties en wow-waardige bruiloften. Vandaag de dag wordt die traditie voortgezet – zelfs op een veilige afstand.

Om veilige groepsreizen aan te pakken en de hedendaagse evenementenervaring te ontwikkelen, kondigde Hilton een wereldwijd, toonaangevend programma voor netheid en klantenservice aan, specifiek voor vergaderingen en evenementen. Hilton EventReady met CleanStay is de volgende fase van de onlangs door het bedrijf gelanceerde Hilton CleanStay en werd gevormd door uitgebreid onderzoek en feedback.

“Bij Hilton hebben we altijd geloofd in de kracht van persoonlijke contacten en zijn we trots op de uitzonderlijke ervaringen die onze teams creëren in samenwerking met eventprofessionals”, aldus Chris Nassetta, President en CEO van Hilton. “In de nieuwe norm van vandaag weten we dat mensen die evenementen van welke omvang dan ook plannen en bijwonen, geducht zijn op hun gezondheid en veiligheid. Hilton EventReady levert innovatieve oplossingen voor de gehele evenementervaring – van flexibiliteit in de planning en fysieke afstandsprotocollen tot transparantie in het schoonmaakbeleid en inspirerende cateringmogelijkheden”.

De belangrijkste uitgangspunten van het Hilton EventReady met CleanStay zijn:

-Reinigingsprotocollen: Het programma breidt de verhoogde hygiënestandaarden van het onlangs aangekondigde Hilton CleanStay programma uit en richt zich op elk contactpunt van de meetingervaring. Dit omvat kamerafdichtingen voor gasten- en vergaderruimtes, het saneren van stations in openbare ruimtes en vergaderruimtes en EventReady Room Checklist.

-Boek-tot-facturatie flexibiliteit: de Hilton Teams werken hand in hand met klanten om op één lijn te komen met gedeelde doelstellingen, het verstrekken van: ◦Flexible prijzen, ruimte-opties en contractvoorwaarden;

◦Responsive biedt de mogelijkheid om te voldoen aan de behoeften van klanten, zoals vereenvoudigde afspraken voor kleine vergaderingen;

◦Hilton EventReady Playbook, biedt een deskundige begeleiding en samengestelde middelen voor oplossingen, zoals Hybride Vergaderingen die de deelnemers ter plaatse naadloos combineren met de deelnemers op afgelegen locaties, Ruimtesets en Creatieve Netwerken.

-Safe en maatschappelijk verantwoorde oplossingen: Om op verantwoorde wijze bijeenkomsten en evenementen te organiseren, werken de Hilton-teamleden samen met hun klanten om de doelstellingen van de bijeenkomst te bereiken en tegelijkertijd de gezondheids- en milieuvraagstukken aan te pakken.

Dit omvat het presenteren van creatieve, fysieke afstandelijke meetsets en maaltijdservice, het ontwikkelen van inspirerende food & beverage-opties en het delen van oplossingen voor de impact op het milieu, gemeten door LightStay, het bekroonde meetplatform voor verantwoord ondernemen van Hilton.

Elke vergadering en elk evenement wordt ondersteund door de Hilton-gastvrijheid van toegewijde teamleden die ernaar streven de verwachtingen van de klant van zowel de evenementprofessional als de aanwezigen te overtreffen.

Meer informatie: www.meetings.hilton.com/eventready