Hilton lanceert nieuw merk: Signia Hilton

Met deze nieuwe brand wil Hilton een verfijnde vorm van reizen aanbieden, terwijl ook voor een aangepaste formule voor vergaderingen en evenementen werd nagedacht. Signature dining, design-forwarding-kamers en eersteklas wellness-voorzieningen worden toppers bij Hilton’s belangrijkste merk voor meetings en evenementen.

Signia Hilton wordt het dynamische, nieuwe merk gericht op meetings en evenementen. Het portfolio van hotels is erop gericht om het segment voor verfijnde zakenreizigers en ontmoetingsprofessionals door de modernste technologie en design in elk aspect van de gastervaring te verwerken. Het merk versterkt de inzet van Hilton voor innovatie die voldoet aan de behoeften van vandaag en de wereld.

Met minimaal 500 kamers en 75 sq ft per sleutel aan flexibele vergaderingen en evenementenruimte, biedt elk Signia Hilton zakenreizigers en vakantiegangers tijdens hun verblijf.

  • Indrukwekkende aankomsten: moderne architectuur, de goed onderhouden groenvoorzieningen en gastvrije teamleden
  • Ongeëvenaarde lobby-ervaringen: doordacht ontwerp verbonden met de lokale cultuur.
  • Moderne kamers: het premium design en de hoogwaardige afwerking op een unieke bestemming. De innovatieve technologie dient als een toevluchtsoord voor comfort en gemak.
  • De bar: elk hotel heeft een bar die het imago van de stad weerspiegelt, deze bar het hart van het hotel bedienen straalt een dynamische energie door de hele ruimte.
  • Restaurant: The Signature Restaurant in elk Hilton Signia wordt gebaseerd op een gedreven concept, ontworpen om zowel de lokale bevolking als de gasten culinair te verwennen.
  • Premium wellness ervaringen: omvat infinity zwembaden tot state-of-the-art spa’s, fitnesslessen en alle aanverwante faciliteiten.

De Signia-vergaderervaring: Grote ballrooms en pre-functionele ruimtes combineren de nieuwste technologieën om de vergaderingen van vandaag te verbeteren.

David Marr, senior vice president en global head, Full Service Brands, Hilton. “Signia Hilton wordt een merk dat zal resoneren met ‘wow’ meeting professionals en profileert zich als de nieuwe standaard voor de vergader- en evenementenindustrie.”