Hilton onthult ‘ Tempo by Hilton’

Een verheven en benaderbaar Lifestyle merk met een doordacht ontwerp, efficiënte service en opwindende partnerschappen.

Hilton lanceert Tempo by Hilton, een laagdrempelig lifestylemerk dat is samengesteld om een groeiend segment van “moderne presteerders” te bedienen die op zoek zijn naar een hotelervaring die hun ambitie weerspiegelt. Door een combinatie van doordacht design en diverse lifestyle-partnerschappen biedt Tempo by Hilton hoteleigenaren en -ontwikkelaars een zeer schaalbaar merk dat zowel verheffend is als binnen handbereik ligt voor de toekomstige gasten – en dat allemaal wordt aangedreven door een efficiënt servicemodel.

“Al meer dan 100 jaar is Hilton een pionier in de horeca zoals wij die kennen”, zegt Christopher J. Nassetta, president & CEO van Hilton. “Tempo by Hilton is het nieuwste voorbeeld van ons unieke vermogen om te anticiperen op wat onze gasten zoeken en ongeëvenaarde waarde te leveren voor zowel klanten als eigenaars. We zijn verheugd om dit nieuwe merk in onze Hilton-familie te verwelkomen en kijken ernaar uit om met Tempo by Hilton voort te bouwen op onze erfenis van innovatie”.

Als onderdeel van haar inzet om gasten te helpen een beter leven te leiden, heeft Tempo by Hilton samenwerkingsverbanden met vooraanstaande deskundigen op het gebied van welzijn, eten en drinken en andere leefstijldomeinen opgezet en uitgebouwd.

“Tempo by Hilton introduceert een nieuw concept door alle voordelen en efficiëntie die eigenaren verwachten van een beperkt servicemodel te combineren met een opwekkende dosis inspiratie”, aldus Phil Cordell, SVP en global head of new brand development, Hilton. “Door gebruik te maken van een data-gedreven blauwdruk, identificeerden we een lifestyle aanbod in de gastenkamers en in het hele pand dat de hele sector naar nieuwe hoogten duwt. Het eindresultaat is een overtuigend, maar toegankelijk merk dat eigenaren in staat stelt om hun portfolio’s uit te breiden op gezochte locaties in het hele land en een nieuwe doelgroep van reizigers vast te leggen”.

Begeleid door zijn verschillende lifestyle partnerships, evenals uitputtend marktonderzoek dat meer dan 10.000 consumenten onderzoekt, zal elk Tempo by Hilton project, elementen bevatten die ontworpen zijn om ambitieuze gasten te helpen hun reis voort te zetten zonder hun routine te verstoren. Deze kenmerkende elementen zijn onder andere:

-Versterkende en ontspannende gastenkamers: Meer dan kamers, dienen Tempo by Hilton accommodaties als een toevluchtsoord waar moderne reizigers een nieuwe impuls krijgen voor de dag die voor hen ligt.

-Shared Spaces and Amenities Designed to Inspire: Alle Tempo by Hilton openbare ruimtes en voorzieningen zijn bedoeld als katalysator voor echte, gedenkwaardige ervaringen en brengen een frisse benadering van de industrie.

-Culinaire reizen: Tempo by Hilton, ontwikkeld naast de bekroonde Blau + Associates, zorgt ervoor dat gasten toegang hebben tot alles wat ze nodig hebben om energie en focus te behouden.

-Duurzaamheid: Tempo by Hilton sluit aan bij Hilton’s Travel with Purpose 2030 Goals om zijn investering in sociale impact te verdubbelen en zijn ecologische voetafdruk te halveren. Om dat te bereiken zet dit nieuwe merk zich in voor de implementatie van duurzame praktijken in de gehele gastbeleving.

Het nieuwe merk is bedacht met uitgebreide input van toonaangevende hoteleigenaren en investeerders. Er zijn meer dan 30 individuele verbintenissen tot op heden met locaties die in verscheidene eerste markten in de V.S. worden bevestigd, met inbegrip van New York, Maui, Boston, Los Angeles, Lexington, Nashville, San Diego, Charlotte, Washington D.C., Houston, Atlanta, en meer. Nog eens 30 extra deals zijn in verschillende stadia van ontwikkeling.

Tempo by Hilton is het nieuwste merk dat door Hilton is gecreëerd om de toekomst van het reizen aan te pakken. Andere onlangs gelanceerde merken zijn Motto by Hilton – een betaalbaar, lifestyle microhotel met een gemeenschappelijke vibe op topbestemmingen in de stad – en Signia Hilton – het merk voor de premièrevergaderingen en -evenementen van het portfolio.