IHG hotels & resorts benoemd tot officiële hotel – en hotelloyaliteitsparnter van US Open tennis

IHG® Hotels & Resorts (IHG®), een leider in luxe reizen, en de United States Tennis Association (USTA), kondigen een nieuw partnerschap aan waarin IHG tot de officiële hotel- en hotelloyaliteitspartner voor de US Open Tennis Championships wordt benoemd. De meerjarige overeenkomst, die in 2019 van start gaat met de US Open, omvat ook de sponsoring van de Western & Southern Open in Cincinnati, onderdeel van de US Open Series. De US Open, die een prominente plaats inneemt op de wereldwijde sportkalender, biedt een opwindende nieuwe kans om unieke ervaringen te creëren voor de goed bereisde gasten van IHG en de IHG® Rewards Club-leden.

De samenwerking biedt de mogelijkheid om consumenten te laten zien en onder te dompelen in IHG’s luxe reiserfgoed en het groeiende aantal luxe eigendommen over de hele wereld. In de vier verschillende luxemerken van IHG Six Senses Hotels Resorts Spas, InterContinental® Hotels & Resorts, Regent® Hotels & Resorts en Kimpton® Hotels & Restaurants, worden gasten verwelkomd in bijna 300 hotels en resorts over de hele wereld, en de komende jaren zullen er nog eens 100 bijkomen. .

De US Open van 2019 loopt van 26 augustus tot 8 september. De onlangs voltooide strategische transformatie van vijf jaar van het toernooi, voor een bedrag van 600 miljoen dollar, biedt bezoekers meer mogelijkheden om te profiteren van de ongeëvenaarde voordelen van deze eersteklas sportlocatie met een aantal van ‘s werelds meest elite atleten. De locatie verwelkomde in 2018 een recordaantal van 828.798 bezoekers in de loop van het evenement en betrok miljoenen fans op de sociale en digitale platforms.