IHG hotels & resorts zet de toon

Keten wil klaar zijn wanneer reizigers opnieuw contact leggen en hun wereld openstellen. Van het eerste InterContinental hotel tot het iconische Holiday Inn, van Kimpton dat een revolutie ontketende in boetiekhotels tot nieuwe merken die een nieuwe weg voorwaarts banen, IHG Hotels & Resorts is al lang een pionier op het gebied van wereldreizen en de manier waarop mensen met elkaar in contact komen.

Vandaag kijkt het bedrijf vooruit terwijl de wereld – wachtend om reizen weer volledig te omarmen – het belang van de industrie en reizen als een agent voor positieve verandering herhaalt. Van het ondersteunen van carrières voor miljoenen tot de ervaringen die elke reiziger heeft, behouden hun impact lang via de herinneringen.

IHG Hotels & Resorts gaat 2021 in met een opfrissing van het merk om het doel van de hotelgroep, True Hospitality for Good, zijn evoluerende verhaal, portfolio en de behoeften van hoteleigenaars, consumenten en gemeenschappen over de hele wereld, nog beter weer te geven. De opfrissing van het merk weerspiegelt de groei van de onderneming tot 16 merken die gasten en leden van loyaliteitsprogramma’s verwelkomen via de deuren van bijna 6.000 hotels in 100 landen. Met een vernieuwde identiteit richt het bedrijf zich op het versterken van de perceptie, de manier waarop het gasten, hoteleigenaren en collega’s betrekt en het beter promoten van de breedte van haar portfolio:

-A Family of Hotels & Resorts: Door van IHG naar IHG Hotels & Resorts te gaan en de descriptor ‘Hotels & Resorts’ aan de handelsnaam toe te voegen, herhaalt het bedrijf zijn verzameling van 16 merken die als één familie naast elkaar bestaan.

-Een frisse look en feel: De visuele merkidentiteit van IHG Hotels & Resorts heeft een make-over gekregen om de verhalen beter te vertellen en het relevanter en aantrekkelijker te maken voor consumenten – met name de jongere consumenten, evenals hoteleigenaren, collega’s en toekomstig talent over de hele wereld. Door middel van nieuwe kleuren, fotografie en lettertype, laat het opvallende, energieke ontwerp de merken en hotelervaringen op de meest boeiende manier zien.

-Een plaats voor iedereen: IHG Rewards, het eerste en een van de grootste loyaliteitsprogramma’s voor hotels ter wereld, heeft een overeenkomstige nieuwe look en feel. Het woord ‘Club’ is uit de naam verwijderd om het warme welkom weer te geven dat voor iedereen beschikbaar is. In de toekomst zal IHG Rewards vaker en op meer plaatsen te zien zijn.

-Gasten helpen de juiste keuze te maken: IHG’s familie van 16 merken geeft gasten een schat aan keuzes, en nu gepresenteerd in vier collecties, helpt het gasten de juiste keuze te maken voor al hun reisbehoeften:

– De Luxury and Lifestyle Collection: Gedefinieerd door tijdloze erfenis samengebonden door onderscheidend design en onvergetelijke service. Elke reis wordt een viering van buitengewone ervaringen, elk op hun eigen unieke manier. -Six Senses Hotels Resorts Spas , -Regent Hotels & Resorts, -InterContinental Hotels & Resorts, -Kimpton Hotels & Restaurants , -Hotel Indigo

-De Premium Collectie: Maakt reizen persoonlijk en doelgericht. Het geeft gasten een gevoel van thuis en welzijn, met de doordachte details om elke reis belangrijk te maken. – HUALUXE Hotels & Resorts, -Crowne Plaza Hotels & Resorts, -EVEN Hotels , -voco Hotels

-The Essentials Collection: Altijd daar, altijd precies wat u nodig heeft. Met de warmte en vertrouwde ervaring die echte gastvrijheid is gaan definiëren. -Holiday Inn Hotels & Resorts, -Holiday Inn Express , -avid hotels

-The Suites Collection: Nodigt gasten uit voor een langer verblijf, wetende dat het comfort van thuis altijd binnen handbereik is. – Atwell Suites, -Staybridge Suites ; -Holiday Inn Club Vacations , -Candlewood Suites

Claire Bennett, Chief Customer Officer, IHG Hotels & Resorts, zegt: “De reisindustrie staat voor uitdagingen als nooit tevoren, en terwijl we ons aanpassen aan nieuwe realiteiten zijn we ook trouw gebleven aan onze roots. We hebben een ongelooflijke familie van merken, gericht op het verbinden van mensen – het versterken van familiebanden, het smeden van zakelijke partnerschappen, het verenigen van verre vrienden en het betrekken van onze gemeenschappen.

Ons ontwikkelde merk verwoordt hoe we ons doel van True Hospitality for Good tot leven brengen voor onze gasten, hoteleigenaars, collega’s en gemeenschappen. Terwijl we ons door en na de pandemie blijven leiden, is het ons duidelijk wie we zijn, waar we voor staan en hoe we gasten kunnen helpen hun wereld weer open te stellen als ze klaar zijn om te reizen. En we voelen allemaal dat we dat meer dan ooit nodig hebben, want reizen opent niet alleen deuren, het opent geesten en harten. Daarom zijn onze hotels meer dan een decor voor de speciale momenten in het leven, ze zijn een verzameling gastvrije ervaringen.”