IHG versterkt het mainstream leiderschap met Atwell suites en avid hotels

lHG® , een van ‘s werelds toonaangevende hotelbedrijven, blijft zijn mainstream leiderschap versterken met een opwindende groei van zijn nieuwste merken Atwell Suites™ en avid™ hotels.

Het merk Atwell Suites, een dynamisch all-suites hotelconcept dat voor het eerst werd aangeboden voor de Amerikaanse franchiseverkoop in september 2019, blijft toepassingen voor ontwikkeling ontvangen van eigenaars in het hele land. IHG kondigt nu de eerste Atwell Suites aan in levende en trillende locaties zoals Charlotte, Noord-Carolina, Phoenix; Denver en de Baai van San Francisco.

Bovendien blijft het enthousiaste hotelmerk van IHG groeien in de VS en daarbuiten. Er zijn meer dan 80 enthousiaste hotels in aanbouw of met goedgekeurde planning, waaronder de eerste locatie buiten de VS in Fresnillo, Mexico.

Avid hotels, het enthousiaste hotelmerk, dat oorspronkelijk in 2017 werd onthuld, is doordacht ontworpen om te voldoen aan de verwachtingen van de gasten. Elk avid hotel heeft een fris modern design, levendige, open publieke ruimtes en kamers voor een goede nachtrust. Onlangs geopende locaties:

– avid hotel Orlando International Airport (Florida) – Het 91-kamer hotel ligt op minder dan twee mijl van de Orlando International Airport en in de nabijheid van de lokale restaurants en entertainment.

– avid hotel Augusta W – Grovetown (Georgia) – 95- kamer hotel in de nabijheid van de Augusta National Golf Club, de thuisbasis van een der grootste golfevenementen in de wereld, het ligt op slechts 20 minuten van Augusta Regional Airport.

– avid hotel Madison – Monona (Wisconsin) – Het 92-kamer hotel is centraal gelegen in de buurt van het centrum van Madison en handig om te winkelen, dineren, entertainment en activiteiten aan het water.

Het merk Atwell Suites is ontworpen voor een nieuwe generatie reizigers met flexibiliteit die in het hele hotel is geïntegreerd en programma’s die sociale interactie aanmoedigen en een geest van verwantschap onder de gasten helpen bevorderen.

Omdat IHG samen met de eigenaren de plannen voor de eerste Atwell Suites-locaties afrondt, heeft het bedrijf ook nieuwe renderings voor het merk uitgebracht, die in de kijker worden gezet:

– Een aantrekkelijke bar en openbare ruimtes – Een uitnodigende balie is prominent aanwezig in de lobby met een rijke en dynamische sfeer die van ‘s ochtends vroeg tot ‘s avonds laat tot leven komt door een rijke mix van kleuren en bewerkte materialen. De ruimte biedt flexibele zitplaatsen met comfortabele plekken om te eten, te werken en te socialiseren. Gasten kunnen om ‘s avonds genieten van kleine hapjes, maar ook van wijn, bier en kant-en-klare cocktails. Zelf inchecken is mogelijk naast de bar.

– Gratis drankruimte – Atwell Suites biedt 24 uur per dag en 7 dagen per week een selectie van gratis drankjes aan, waaronder koffie en speciale espresso, evenals stilstaand en bruisend water. Een sculpturale neonverlichting is een verrijkend designdetail dat de ruimte doet opleven, terwijl gevarieerde zitplaatsen de gasten de ruimte geven om zich te ontspannen.

De suites van Atwell Suites bieden moderne, doelgerichte meubels en inrichting om ervoor te zorgen dat gasten alles hebben wat ze nodig hebben, samen met doordachte, onverwachte accenten die aanzetten tot ontdekking.