IHg versterkt mainstream leiderschap met de lancering van Atwell Suites

Atwell suites wordt een nieuwe brand van IHG die zich richt op het hogere middensegment. Het merk Atwell Suites bouwt voort op IHG’s erfgoed van baanbrekende nieuwe groeimogelijkheden voor hoteleigenaren en -exploitanten die reizigers beter van dienst zijn. Door deze strategie heeft IHG met succes een dynamisch portfolio van unieke midden en hogere middenklasse merken gekweekt, waaronder Holiday Inn Express®, een van de snelst groeiende merken in de sector die zich richt op kortere, slimmere verblijven, avidTM-hotels en de beste merken voor langere verblijven Staybridge Suites® en Candlewood Suites®, die zich richten op een verblijf van een week of meer.

Toen IHG haar nieuwste hotelmerk ontwikkelde, bleek uit onderzoek dat veel gasten op zoek zijn naar een gedenkwaardige ervaring en een gedifferentieerd, passend aanbod van voorzieningen en diensten die het midden houden tussen het traditionele verlengde verblijf en de traditionele selecte service hotels. Deze reistrend komt ook tegemoet aan de wens van IHG-eigenaren om een nieuw concept te introduceren in lokale markten.

Gasten van Atwell Suites hotels boeken niet alleen een kamer, maar zijn op zoek naar mogelijkheden om nieuwe dingen te ontdekken, te leren en te groeien tijdens hun reis – misschien zelfs hun verblijf een paar dagen verlengen om een bestemming te verkennen. Met dit in gedachten heeft IHG een hotel ontworpen voor de “Opportunity Seeker”, geoptimaliseerd voor een langer verblijf van vier tot zes nachten, waarbij flexibiliteit in het hele pand wordt geïntegreerd met ruimtes en programma’s die sociale interactie aanmoedigen en een geest van verwantschap tussen de gasten helpen bevorderen.

Het merk Atwell Suites is een sterke aanvulling op de gevestigde merken van IHG, met een gemiddeld dagtarief binnen het bovenste en middelste prijspunt. Het merk zal bekend staan om het verblijf van gasten comfortabeler en gedenkwaardig te maken door middel van doordacht ontworpen en flexibele ruimtes die de overgang tussen werk en rust gemakkelijker maken.

De eerste kenmerken van het merk Atwell Suites zijn onder andere:

– All-studio suites: Atwell Suites biedt all-studio suites met verschillende zones voor wonen en slapen; een kitchenette met een koelkast, magnetron, koffiezetapparaat en spoelbak; een werkruimte met een hoge bureau-oplossing; een uittrekbare bank; een oversized ijdelheid in de badkamer; en een kast die gemakkelijk toegankelijk is vanuit zowel de gastenkamer als de badkamer.

– Ruimtes om aan te sluiten en samen te werken: Gasten kunnen gemakkelijk van hun kamer naar de openbare ruimte verhuizen om te ontspannen, te werken, samen te werken en verbindingen te creëren op de manier die voor hen het beste werkt. Het ontwerp stelt gasten in staat om hun eigen omgeving te creëren met meer flexibele vergaderruimten – inclusief een vergaderruimte die geïntegreerd is in de lobby, buitenruimte, verzamelruimten en publiek-private werkplekken.

– Golden Hours” F&B: Atwell Suites biedt opties voor wanneer de zon opkomt en ondergaat. Alle hotels serveren een gratis warm ontbijt met twee tot drie warme items, naast koude, grijp en ga opties en premium koffie. Bovendien kunnen de gasten genieten van een bar in de lobby aan het einde van de dag. .

– Toonaangevende technologie: Atwell Suites zal IHG’s toonaangevende in-hotel Wi-Fi, IHG® Connect, omvatten. Het merk biedt ook IHG® Studio, een naadloze, directe casting van entertainment van de smartphones en persoonlijke apparaten van de gasten naar 55″ TV’s in elke kamer. Zelf inchecken zal worden aangeboden op tablets in de nabijheid van de receptie/bar.

IHG verwacht dat het merk Atwell Suites franchiseklaar zal zijn in de herfst van 2019 met de eerste hotels die in 2020 met de bouw beginnen en in 2021 worden geopend. De eerste ontwikkeling zal gericht zijn op de Amerikaanse markt.