IHG’s hotelmerk ‘avid’ handhaaft een sterke dynamiek

IHG® (InterContinental Hotels Group) kondigt een aanhoudende sterke dynamiek aan voor haar avid™-hotels met bijna 50 projecten die goedgekeurd zijn voor planning of momenteel in aanbouw zijn.

In de komende jaren zullen meer dan 180 hotels openen waardoor het enthousiaste hotelmerk de belofte blijft waarmaken dat zijn hotels efficiënt zijn in het bouwen, exploiteren en onderhouden en tegelijkertijd voldoen aan de vraag van de gasten naar uitzonderlijke basisvoorzieningen.

Het 2de en 3de hotel van de keten werd officieel geopend: hotel Oklahoma City Airport en hotel Tulsa Zuid – Medical District. Beide nieuwe hotels zijn gelegen in regio’s waar zaken- en vrijetijdsreizigers op zoek zijn naar een kwaliteitshotel met een grote toegevoegde waarde.

Vanaf het moment dat reizigers aankomen, richt de enthousiaste onthaal zich op de behoefte van de reizigers met modern design, opvallende kleuren, veel natuurlijk licht en een kamer ontworpen voor een perfecte nachtrust. Het goed all round ontbijt met nieuwe kenmerkende warme en stevige items onderlijnt de ideale locatie.

Gasten kunnen zich verheugen op de opening van negen extra hotels in o.m. : Lancaster, Pennsylvania; Beaumont, Texas; Grovetown, Georgia; Perry, Georgia; Monona, Wisconsin; Orlando, Florida; Midland, Texas; Portland, Texas en Yukon, Oklahoma, die naar verwachting nog voor het einde van 2019 de deuren zullen openen. Ook de internationale groei zit op niveau met de eerste ondertekening in Duitsland, en met meerdere projecten in ontwikkeling in Mexico en Canada.

Alle nieuwe hotels steunen op vier belangrijke pijlers:

  1. Kamers Designed for Sound Sleep – De kamers zijn bewust ontworpen voor een betrouwbare nachtrust. Deze omvat een hoogwaardige matras en linnengoed van hoge kwaliteit, een keuze aan stevige en zachte kussens, verduisteringsrolgordijnen en een doelgerichte geluidsbeheersing.

2.Nieuwste technologie – de eerste hotels die IHG® Studio aanbieden, een naadloze, directe casting van entertainment van de smartphones en persoonlijke apparaten van de gasten naar 55″ TV’s in elke kamer. IHG® Connect biedt in elk hotel ook een verbeterde Wi-Fi-technologie.

  1. Gefocust, hoogwaardig ontbijt – Avid hotels kiezen voor een frisse benadering van het ontbijt door de gasten een select aantal hoogwaardige, merkwaardige grab-and-go-opties te bieden, naast een eersteklas verse bonen-tot-kop koffie-ervaring om de dag goed te beginnen.
  2. De enthousiaste hotelgarantie – de enthousiaste hotels garanderen bij aankomst dat de gasten erop kunnen vertrouwen dat ze de juiste beslissing hebben genomen. Als de kamer bij het inchecken niet voldoet aan de garantie-eisen, zal het hotel onmiddellijk een kamerwissel aanbieden.