InterContinental Hotels & resorts onthult multisensoriële ervaringen

in zeven steden over de hele wereld die zijn verkozen tot InterContinental ICons 2020.

 

– InterContinental® Hotels & Resorts onthult enkele van de meest authentieke manieren om New York, Londen, Dubai, Parijs, Mexico City, Sydney en Sjanghai te ervaren, en inspireert en herdefinieert reizen in enkele van de beroemdste steden ter wereld in 2020. – De InterContinental ICons 2020 zijn een inspiratiebron zijn voor boekbare ervaringen bij InterContinental Hotels & Resorts, zodat reizigers hun favoriete bestemmingen op nieuwe en onverwachte manieren kunnen herontdekken.

InterContinental Hotels & Resorts, ‘s werelds grootste luxehotelmerk, onthult de meest iconische bezienswaardigheden, smaken, geuren en sensaties die reizigers in 2020 zouden moeten ervaren als ze de stad die ze bezoeken echt willen leren kennen. De allereerste InterContinental ICons variëren van de geur van verse bagels in een West Village winkel in New York en de unieke smaken van Karak Chai in Jumeirah Beach in Dubai, tot het genieten van de aanblik van contrasterende oude en nieuwe architectuur in Londen.

De lijst van ervaringen werd bepaald door een online publieke stemming en vervolgens gerangschikt door een panel van toonaangevende reisexperts als de beste aanvulling op conventionele toeristische bestemmingen. De InterContinental ICons kunnen worden geboekt bij InterContinental Hotels en Resorts.

Top InterContinental ICons in elke stad:

– Parijs – Geur van ovenvers brood uit de bakkerij Oberkampf; – Londen – Het contrast van oude en nieuwe architectuur op de steeds veranderende Londense skyline ; – New York – Verse bagels in een West Village bagelwinkel – Dubai – Proeven van de vele unieke smaken van Karak Chai langs Jumeirah Beach Road – Sydney – De koele bries op je gezicht als je rijdt op de Manly naar Circular Quay veerboot – Mexico-Stad – De rokerige smaak van tacos al pastor – – Shanghai – De muziek van oude nummers op vinyl op een platenspeler.

De campagne is ontwikkeld op basis van inzicht uit een onafhankelijk onderzoek van het merk. Uit het onderzoek bleek dat de meeste locals (59%) het gevoel hebben dat bezoekers de ware geest van een plek missen, terwijl 75% van de luxere reizigers de stad als een goed geïnformeerde local wil ervaren.

Jane Mackie, Senior Vice President, Global Marketing, IHG Luxury Portfolio: “Trouw aan het erfgoed van InterContinental op het vlak van baanbrekende luxereizen, hebben we de afgelopen maanden samengewerkt met vooraanstaande deskundigen en de publieke opinie benaderd om werkelijk fascinerende en betekenisvolle details te ontdekken die het beste van wereldsteden over de hele wereld laten zien. We zijn verheugd om de eerste lijst van InterContinental ICons ooit te onthullen, evenals routes om reizigers te inspireren om dieper te gaan”.