JW Marriott debuteert op gouden stranden van Australië

Nieuwe toevlucht om luxe gastvrijheid aan de Goudkust te herdefiniëren met een verbluffende esthetiek, gepersonaliseerde wellnessprogramma’s en een uitzonderlijke service.

JW Marriott, onderdeel van Marriott International, kondigt de opening van JW Marriott Gold Coast Resort & Spa aan en markeert daarmee het debuut van het iconische merk JW Marriott International in de Pacific. Het resort ligt dicht bij de prachtige gouden stranden van de Gold Coast, het ongerepte achterland en de beroemde familie-attracties, en brengt een nieuw niveau van luxe naar de stad aan het strand. Voor veeleisende gasten is dit een geraffineerd toevluchtsoord dat hen laat ontspannen en een gevoel van evenwicht in lichaam en geest laat herontdekken. Reizigers die de meest populaire bezoekersaantrekkelijkheden van de Goudkust willen verkennen, zullen het resort gunstig gelegen vinden in de buurt van Surfers Paradise Beach, Sea World, Dream World, Pacific Fair Shopping Centre en nog veel meer must-see bestemmingen.

De esthetiek van het nieuwe resort is geïnspireerd op de natuurlijke omgeving en belichaamt de schoonheid en de ontspannen sfeer van de kust van Queensland. De lobby en de openbare ruimtes weerspiegelen een designverhaal dat geïnspireerd is op de omringende landschappen. De 223 gastenkamers en suites zijn geïnspireerd op hun stedelijke strandcontext en zijn ontworpen om de meest veeleisende reiziger aan te spreken. De kamers zijn open en ruim en voorzien van doordachte composities van zachte natuurlijke kleurenpaletten en materialen.

JW Marriott Gold Coast Resort & Spa stelt gasten in staat om te ontspannen, tot rust te komen en aangenaam verblijf te beleven met unieke kenmerken zoals de kenmerkende Secret Spots van het merk, privé-hoekjes en afgezonderde ruimten voor rustige pauzes en bezinning. Gasten kunnen ook deelnemen aan een reeks van dagelijkse ontspanningsrituelen en activiteiten of geleide meditatiesessies.

JW Marriott Gold Coast Resort & Spa presenteert zes nieuwe eet- en drinkgelegenheden die een gevarieerd aanbod aan keukens, lokale producten en verfijnde barmenu’s bieden. Het kenmerkende restaurant Misono, geïnspireerd door de beroemde Harajuku laneways, biedt een ‘avenue’ van Japanse eetervaringen waaronder een intieme Izakaya sushi-bar, tearoom en whisky-bar met een buitenterras. Het restaurant van het resort, Citrique, heeft de hele dag door verse lokale producten en zeevruchten op het menu staan en beschikt over een showkeuken waar gasten kunnen genieten van live kookpresentaties. JW Market, dat deel uitmaakt van Citrique, is het café van het hotel. Het is een uniek café waar versgemalen koffie en gezonde grab-and-go bites worden geserveerd. In de lobby, Chapter & Verse, bevindt zich een rustige lounge overdag en een verfijnde bar in de avonduren, met binnen en buiten zitplaatsen voor de gasten om te genieten van handgemaakte cocktails met uitzicht op de verlichte lagunes en het zwembad ‘s nachts. Het resort benadrukt zijn toewijding aan natuurlijk geïnspireerde diners door middel van zijn JW Garden, die verse, lokale ingrediënten biedt voor authentieke eetervaringen van boerderij tot tafel, praktische kooklessen en speciale drankjes.

Een tropisch watergebied, een hoogtepunt van het resort, omvat zowel een zoutwaterlagune als een zoetwaterzwembad. Het lagunezwembad wordt omringd door witte zandstranden en tropische tuinen met een waterval die doet denken aan het landschap van de Goudkust. Voor een dagje op het water met een beetje ontspanning kunnen de gasten inchecken in een van de privé cabana’s die aan de rand van de lagune liggen. Een cocktail aan het zwembad is beschikbaar, net als lichte maaltijden, snacks en andere verkoelende verfrissingen. Voor een heerlijke ervaring biedt Spa by JW® doordachte behandelingen op maat om een holistische benadering van het welzijn te bieden, terwijl Family by JW programma’s ervoor zorgen dat de jongste gasten van het resort zich bezighouden met leuke en creatieve ervaringen tijdens hun verblijf.

Het resort ligt op enkele minuten van het strand en biedt een verfijnde kustlocatie voor gedenkwaardige bruiloften, vergaderingen en evenementen met 2.000 m² aan functieruimte, met tien schaalbare ruimtes voor verschillende evenementen. De 715 m² grote JW-balzaal zonder pilaren is toegankelijk voor voertuigen, gericht op grootschalige tentoonstellingen en productlanceringen, terwijl de juniorbalzaal, die wordt overspoeld met natuurlijk licht en uitzicht op het zwembad, een stijlvolle ruimte biedt voor creatieve vergaderingen en evenementen. www.jwmarriottgoldcoast.com