Kate Hudson voert campagne: een bitterzoete Campari-kalender 2016

Campari®, het iconische Italiaanse aperitief, schuift vandaag Hollywood-actrice Kate Hudson naar voor als kandidate voor haar bitterzoete campagne 2016. De nieuwe Campari-kalender wordt officieel voorgesteld op 18 november.

Het thema van de BitterSweet-campagne voor de kalender 2016 is geïnspireerd op de presidentsverkiezingen, waarbij Campari twee partijen tegen elkaar uitspeelt: bitter versus zoet. Campari-fans moeten kleur bekennen en stemmen voor hun favoriete smaak.

Modefotograaf Michelangelo Di Battista en actrice Kate Hudson brengen deze spannende tweestrijd tot leven in de Campari-kalender 2016. Hudson vertolkt daarbij de twee karakters van Campari: ontwapenend bitter én intrigerend zoet.

Kate Hudson: “Het is een hele eer om gevraagd te worden voor de Campari-kalender. Het thema van dit jaar speelt in op de presidentsverkiezingen en vormt zo de perfecte metafoor voor de ruime keuze in Campari-smaken. Ik heb ervan genoten om met Michelangelo samen te werken en twee uitgesproken karakters neer te zetten die bitter en zoet vertegenwoordigen.”

Michelangelo Di Battista: “Campari is een merk met oog voor esthetiek en een duidelijke stijl, iets wat ik bij mezelf herken. Kate’s enthousiasme en flexibiliteit om te switchen tussen de twee rollen heeft geleid tot kalenderfoto’s die hopelijk fris, inspirerend en beeldend overkomen.”

Bob Kunze-Concewitz, CEO Gruppo Campari, voegt eraan toe: “De Campari-kalender 2016 is uniek: we vieren en vertolken de complexe smaak van Campari en spelen in op de bitterzoete trend. Elke maand beeldt Kate Hudson een verschillend Campari-profiel uit waarbij ze prachtig schakelt van aanspreekbaar, gastvrij en sensueel tot gedurfd en verleidelijk. De knappe fotografie en stilering van Michelangelo vertalen met gemak en elegantie de verschillende aspecten. Het spreekt voor zich dat we ernaar uitkijken om straks de volledige kalender voor te stellen.”