Ladress lanceert shopping app

LaDress lanceerde vorige week een shopping app. Via de applicatie kunnen klanten gemakkelijk de collecties bekijken, favoriete items opslaan en direct vanuit de app bestellen. LaDress biedt daarnaast ook lookbooks ter inspiratie en de mogelijkheid om de kleding tot in detail te bekijken. LaDress staat met deze app nog directer in contact met haar doelgroep. Via de app worden de gebruikers op de hoogte gehouden van de nieuwste collecties, aanbiedingen en speciale events.

De app is te downloaden via Apple iTunes en Google Play store.

LaDress, Nederlands modemerk bekend van het perfecte jurkje voor iedere gelegenheid, is opgericht in 2006. In dat jaar startte juriste Simone van Trojen haar aanvankelijk exclusief online opererende bedrijf. Vanuit huis. Het aanbod bestond uit één enkel jurkje dat je in vier kleuren kon bestellen. Nu, zo’n dertien jaar later, is LaDress een bekend en allround merk. Het label, dat jaar in jaar uit gemiddeld met 65% groeit en inmiddels ook in eigen Stores opereert, bedient ruim 80.000 klanten, voor het merendeel op de Europese markt. Zo’n 85% van de klanten is Nederlands. De rest komt uit Duitsland, België, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk en de Verenigde Staten. De huidige collectie bestaat uit ruim 200 jurkjes in tal van kleuren, aangevuld met bijpassende items als pakken, blouses, rokken, broeken, leggings, jumpsuits en jassen.

LaDress wordt verkocht via www.ladress.com. Of bezoek de LaDress Store in Antwerpen.