Marriott Bonvoy in Azië en de Pacific

 

Marriott International kondigt de lancering aan van Good Travel with Marriott Bonvoy, een programma dat zinvolle reizen door Azië-Pacific aanbiedt. Tegen de achtergrond van de wereldwijde pandemie, en met reizigers die steeds meer een positieve impact willen hebben op de gemeenschappen die ze bezoeken, zowel lokaal als in het buitenland, wil het programma mogelijkheden creëren voor gasten om tijdens hun verblijf uit de eerste hand een band te smeden met lokale gemeenschappen en het milieu, en zowel cultureel begrip als positieve verandering te bevorderen.

Good Travel with Marriott Bonvoy gaat start in 15 Marriott International hotels in Azië en de Pacific. Het programma biedt doelgerichte ervaringen die zich richten op drie verschillende pijlers: Milieubescherming, gericht op het ondersteunen van de veerkracht van de natuurlijke omgeving als gevolg van verslechtering van het milieu, vervuiling en klimaatverandering; betrokkenheid bij de gemeenschap, gericht op het creëren van een positieve impact in de gemeenschappen waar Marriott International-hotels actief zijn door middel van culturele educatie of vrijwilligerswerk, en behoud van het mariene milieu, gericht op het herstel en behoud van mariene ecosystemen en soorten.

Als wereldleider in de sector is Marriott’s platform voor duurzaamheid en sociale impact, Serve 360: Doing Good in Every Direction, de leidraad voor het streven van het bedrijf om overal een positieve en duurzame impact te hebben. Marriott International zet zich in om positieve verbindingen tot stand te brengen, door de voordelen van goed reizen over te brengen op haar gasten, medewerkers en gemeenschappen in Azië-Pacific.

Van mangrovebehoud in Fiji, koraaltransplantatie en -herstel in Okinawa en de Malediven, strandopruimacties in Sanya en Busan, tot voedselherverdeling op Bali, Good Travel with Marriott Bonvoy biedt gasten de kans om een zinvolle bijdrage te leveren terwijl ze hun lokale gemeenschappen thuis verkennen en diepere banden opbouwen, of wanneer ze zich in het buitenland wagen wanneer het reizen wordt hervat.

“Een van de groeiende trends die we waarnemen is hoe bewust gasten zijn van hun persoonlijke impact op de bestemmingen die ze bezoeken. De lancering van Good Travel met Marriott Bonvoy wil een verschuiving teweegbrengen in de manier waarop vakanties worden gezien – van pure ontspanning naar mogelijkheden met toegevoegde waarde om meer te leren over de natuurlijke omgeving en nieuwe banden te smeden met de lokale gemeenschap,” aldus Bart Buiring, Chief Sales and Marketing Officer van Marriott International Asia Paci”fic. “Onze ambitie is om het programma in de loop van de tijd uit te breiden naar de meeste van onze vrijetijdsbestemmingen in Azië-Pacific, en klaar te staan om gasten te verwelkomen met betekenisvolle reiservaringen zodra het reizen terugkeert.