Marriott breidt portefeuille luxehotels uit in Azië-Pacific

Marriott International, Inc. verwacht tegen eind 2023 14 extra luxehotels te openen in Azië-Pacific. De geplande toevoegingen onderstrepen de strategische groei van Marriott International’s portfolio van luxehotels in de regio, waar het momenteel 156 luxehotels exploiteert.

In 13 landen en regio’s in Azië-Pacific blijft het portfolio van dynamische luxemerken van Marriott International, ervaringen op maat creëren voor de hedendaagse luxereiziger in populaire steden als Tokio en Melbourne, en staat het klaar om deze ervaringen naar opkomende bestemmingen als Jeju en Jiuzhaigou te brengen. Met een verzameling iconische merken zoals The Ritz-Carlton, St. Regis, W Hotels, The Luxury Collection, EDITION, JW Marriott en Bulgari, is het bedrijf klaar om te voldoen aan de toenemende vraag naar uitzonderlijke luxereizen voor gasten van over de hele wereld.

The Ritz-Carlton brengt gecureerde luxe naar nieuwe bestemmingen: In 2021 arriveerde The Ritz-Carlton op de Malediven en de onnavolgbare stijl en luxe van het merk zal zich verder uitbreiden in Japan met de verwachte opening van The Ritz-Carlton, Fukuoka in 2023. In Australië zal de verwachte opening van The Ritz-Carlton, Melbourne begin 2023 gasten een adembenemend panoramisch uitzicht over de skyline van de stad bieden, samen met het befaamde culinaire aanbod van het merk. Ritz-Carlton Reserve verwacht volgend jaar in de historische Chinese vallei van Jiuzhaigou zijn vierde zeldzame landgoed in Azië-Pacific te openen, waar bezoekers worden ondergedompeld in de geschiedenis, cultuur en natuurlijke schoonheid van de bergvallei.

De gevierde tradities van St. Regis gaan meer steden in Azië-Pacific sieren: Aankomende openingen in grote steden in de regio brengen de glamourous spirit, kenmerkende rituelen en meeslepende ervaringen van St. Regis naar nieuwe bestemmingen. Na de opening van The St. Regis Qingdao in 2021, debuteert het St. Regis in Goa met een adembenemende setting van 49 hectare aan het strand. Moderne fijnproevers in Indonesië zullen binnenkort de St. Regis-filosofie “Live Exquisite” kunnen ervaren met de opening van The St. Regis Jakarta.

Hedendaagse, designgerichte luxe neemt een vlucht met W Hotels: W Hotels breidt zijn speelse, bestemmingsgerichte cultuur in 2023 uit naar Macau met zijn levendige energie en doordachte design. Het sociaal vooruitstrevende merk verwacht ook zijn derde hotel in Australië te openen, W Sydney in “The Ribbon” in Darling Harbour in 2023, waardoor de kenmerkende, altijd actieve programmering van W naar de dynamische Australische stad wordt gebracht.

JW Marriott verwelkomt reizigers met wellness-georiënteerde havens: Geïnspireerd door de principes van mindfulness en holistisch welzijn, bieden de verwachte vier nieuwe JW Marriott hotels opbeurende ervaringen. Na de openingen van JW Marriott Bengaluru Prestige Golfshire Resort & Spa en JW Marriott Hotel Changsha eerder dit jaar, zal JW Marriott Khao Lak Resort Suites naar verwachting eind 2022 gasten verwelkomen. Het JW Marriott Jeju Resort & Spa zal naar verwachting ook in 2022 worden geopend en richt zich op verfijnde, bewuste reizigers die een balans zoeken tussen lichaam, geest en ziel tijdens hun bezoek aan het populaire Zuid-Koreaanse vakantie-eiland met zijn prachtige UNESCO-werelderfgoedlocaties. In 2023 worden JW Marriott Goa Vagator en JW Marriott Hotel Xi’an geopend.

EDITION brengt verfijnde stijl en luxe levensstijl naar iconische bestemmingen in Azië-Pacific: Met een onverwachte en verfrissende collectie van geïndividualiseerde, aangepaste en unieke hotels die al open zijn in Sanya, Shanghai en Tokio, Toranomon, zal EDITION in 2023 haar aanwezigheid uitbreiden met een tweede locatie in Japan, The Tokyo EDITION, Ginza. Het andere langverwachte hotel dat naar verwachting in 2023 van start zal gaan is het eerste van het merk in Zuidoost-Azië, The Singapore EDITION. Beide hotels zullen een nieuwe standaard zetten voor moderne luxe, door de persoonlijke, intieme en individuele ervaring waar het merk EDITION bekend om staat te combineren met een ongeëvenaard niveau van verfijning, originaliteit en design, samen met het beste op het gebied van dineren en entertainment.

The Luxury Collection blijft bestemmingen in Azië-Pacific definiëren: The Luxury Collection biedt een portfolio van unieke en legendarische hotels, ITC Narmada, a Luxury Collection Hotel, Ahmedabad, is de nieuwste toevoeging. Het hotel werd geopend in 2022 en is architecturaal geïnspireerd door de traditionele ontwerpen van de regio Gujarat en viert gasten als verhalenvertellers, verzamelaars en ontdekkingsreizigers bij hun bezoek aan deze fascinerende stad.

Bulgari Hotels & Resorts maken merkdebuut in Tokio: Reizigers naar Tokyo zullen binnenkort de glamour en het tijdloze erfgoed van het Italiaanse merk Bulgari kunnen ervaren met de geplande opening van Bulgari Hotel Tokyo in 2023 in een nieuwe ultra-skyscraper nabij Tokyo Station. Het nieuwe hotel zal beschikken over 98 luxueuze kamers, waaronder een luxueuze Bulgari Suite en zal ook de bekende eetgelegenheden van het merk bieden, zoals il Ristorante Niko Romito en Hoseki Restaurant.