Marriott International breidt aanwezigheid uit in China

Opening van het Dual-Branded Hotel, JW Marriott en Courtyard by Marriott in Yinchuan, de beroemde historische en culturele stad van China. Deze nieuwe en elegante mijlpaal in Noordwest-China, verhoogt en verrijkt de ervaring van Marriott en levert nieuwe brandstof voor de hartstocht aan de Capital City of Ningxia Hui Autonomous Region.

Deze regio bestempelt als een oase in het Chinese achterland, een historische en onderscheidende bestemming omgeven door woestijnen en het Helan-gebergte, krijgt door d einplanting van het dual-branded project nieuwe ontwikkelingskansen. Geïnvesteerd en opgericht door Ningxia Genyuan Real Estate Development Co., Ltd., is het tweemerkenhotel een architectonisch meesterwerk met een groots zeilschip met in totaal 513 kamers. Het pand zal een doelgerichte en gedenkwaardige service aan de gasten leveren, van de warme luxe belevingshandtekening tot het merk JW Marriott en het innovatieve en gepassioneerde aanbod van Courtyard by Marriott.

Gelegen in het culturele centrum van Yinchuan, JW Marriott Hotel Yinchuan en Courtyard by Marriott Yinchuan, grenzen ze aan Yinchuan International Convention and Exhibition Center, Ningxia Museum en Ningxia Grand Theater. Op 40 minuten rijden van Yinchuan Hedong International Airport is het gebied de thuisbasis van lokale attracties zoals het Sand Lake, Shapotou Scenic Spot en Zhenbeibu Western Film City, een ideale keuze voor gasten die in en op doorreis zijn.

“We zijn verheugd JW Marriott Hotel Yinchuan en Courtyard by Marriott Yinchuan te verwelkomen in onze groeiende portefeuille in het noordwesten van China. De opening van dit hotel met twee merken toont de groeiende vraag naar reizen aan naarmate meer reizigers nieuwe en opkomende steden in heel China proberen te ontdekken”, aldus Henry Lee, President, Greater China, Marriott International. “De opening van deze mijlpaal betekent een nieuw hoofdstuk in de dynamische horeca van Yinchuan, en we kijken ernaar uit om onze gasten door middel van doordachte ervaringen te laten kennismaken met onvergetelijke herinneringen van onze merken.”