Marriott International ondertekent residentieel project met merknaam in Vietnam

 Marriott International, Inc. kondigt een mijlpaalovereenkomst aan met de Vietnamese vastgoedonderneming Masterise Homes voor de ontwikkeling van een woon- en kantoorproject met dubbele merknaam in Ho Chi Minh City. Volgens Savills International Development Consultancy markeert de overeenkomst het grootste hotel-branded woonproject dat tot nu toe wereldwijd is aangekondigd, met bijna 4.200 woon- en kantooreenheden. Het project zal naar verwachting merkeenheden omvatten van twee merken van Marriott International – JW Marriott en Marriott Hotels. Het project, dat naar verwachting eind 2024 wordt geopend, vormt een belangrijk onderdeel van een geïntegreerd complex met gemengd gebruik dat woningen, kantoren en commerciële eenheden zal omvatten.

Het dual-branded project, gelegen in het hart van Ho Chi Minh City, zal naar verwachting Marriott woon- en kantoorunits huisvesten met verfijnde ruimtes bedoeld om bewoners te inspireren en JW Marriott woon- en kantoorunits ontworpen voor mindfulness en het bevorderen van saamhorigheid met dierbaren. Elk privéverblijf zal toegang bieden tot een scala aan faciliteiten, waaronder hotelachtige voorzieningen en diensten op aanvraag. De officetel units zullen naar verwachting worden ontworpen op een vergelijkbare manier als de wooneenheden. Officetels hebben het voordeel van een dubbele functionaliteit van zowel commerciële als residentiële componenten.

“Masterise Homes ontwikkelt al meer dan zes jaar gerenommeerde eigendommen in Vietnam en heeft haar positie als marktleider verstevigd door zich te richten op het bouwen van een ecosysteem van onroerend goed met de hoogste internationale standaarden”, zegt Jason Turnbull, Deputy Managing Director en Chief Financial Officer voor Masterise Homes. “Marriott International’s toewijding aan operationele uitmuntendheid zal helpen om de bewoners van dit dynamische nieuwe project normen van wereldklasse te bieden.”

Evoluerende veranderingen in levensstijl hebben geleid tot een groeiende belangstelling voor gemeenschappen met gemengd gebruik die gemakkelijke toegang bieden tot voorzieningen en diensten op aanvraag. Branded residences brengen zowel prestige als hotelachtige diensten om de levensstijl en recreatie te verbeteren, allemaal onder één dak.