Meer dan 50.000 combinaties van Franse taco’s

  • Deliveroo gaat samenwerking aan met O’Tacos, de leader in “Franse taco’s” op de Belgische en Franse markt, in zeven Belgische steden – ●     Meer dan 50.000 mogelijke combinaties van de “Franse taco’s” kunnen nu besteld worden via Deliveroo

Deliveroo kondigt in zeven Belgische steden een nieuw partnerschap aan met O’Tacos, de razend populaire food trend onder jongeren. Met meer dan 50.000 mogelijke combinaties kunnen de “Franse taco’s” vanaf nu in Brussel, Gent, Leuven, Luik, Antwerpen, Charleroi en Waterloo door de koeriers van Deliveroo bij consumenten thuis worden bezorgd, en dit vanuit maar liefst 16 Belgische O’Tacos restaurants.

Dankzij een nieuw recept met ingrediënten uit de Franse keuken en een kaassaus die intussen over de grenzen heen gekend is, is O’Tacos een echt sociaal fenomeen geworden: welbekend bij de stedelijke jeugd, is de keten erin geslaagd een heuse ‘O’Tacos community’ te creëren.

Sinds de komst van O’Tacos in België is de franchise enkel gegroeid. Elke nieuwe opening brengt euforie met zich mee en de restaurants zitten altijd vol. In twee jaar tijd heeft het merk zijn aanwezigheid in België versterkt met de opening van 26 restaurants in heel Wallonië, Vlaanderen en het Brussels Hoofdstedelijk Gewest.

De samenwerking met O’Tacos is een fundamenteel onderdeel van de groei van Deliveroo. Het biedt de consument meer keuze en speelt in op de groeiende populariteit van het merk, vooral onder jongeren.

Klanten waarderen in het bijzonder de ruime keuzemogelijkheid van O’Tacos, met taco’s beschikbaar in zes verschillende maten, variërend van Mignon, M, L tot XL, XXL en, voor de hongerigen, een Gigatacos van 2,5 kg. Frietjes met gesmolten cheddar gratin zijn de meest populaire in het assortiment van gratin-frietjes. Nuggets en cordon bleu zijn de meest populaire vleessoorten in België. Wat de favoriete sauzen betreft, staan andalousesaus en Algerijnse saus bovenaan de lijst. Raclette, cheddar en Emmental zijn de meest populaire keuzes voor gratin.

Rodolphe Van Nuffel, woordvoerder van Deliveroo Belgium, reageert: “De stadsbewoners en jongeren adoreren het, elke dag komen er nieuwe klanten en de eetlust blijft groeien. Ik heb het over Deliveroo, maar hetzelfde geldt voor O’Tacos. We zijn erg trots om deze nieuwe samenwerking met O’Tacos aan te kondigen, die sinds de lancering een paar dagen geleden al veel fans van het merk heeft blij gemaakt. Deliveroo blijft meer en meer selectie en keuze bieden. Franse taco’s hebben hun plaats veroverd naast hamburgers, sushi en poké bowls, zodat iedereen op elk moment zijn portie geluk kan vinden”.

Vincent Le Lièvre, Marketing verantwoordelijke O’tacos Benelux, reageert: “Dankzij de levering van onze Franse taco’s door Deliveroo, zullen we onze specialiteiten kunnen blijven introduceren bij nieuwe klanten en vooral ook bij degenen die al overtuigd zijn van ons concept. Deze samenwerking met Deliveroo leek ons in lijn met wat O’Tacos vertegenwoordigt: een innovatief concept, dicht bij de consument en vooroplopend in de laatste trends.”.