MOJO versterkt team met strateeg

Aline Juliá komt aan boord bij Mojo.

Voortaan heeft Mojo een ervaren strateeg aan boord. Aline Juliá en Mojo kennen elkaar al lang, maar in 2020 beslisten ze om te gaan samenwerken. Het retaillandschap kreeg een stevige opdoffer door de coronacrisis en daarvoor moet er op een andere manier gekeken, nagedacht en ontworpen worden. Customer journeys, insights en customer experience zijn de jongleerballen waarmee Aline graag aan de slag gaat om nieuwe concepten en onderscheidende oplossingen te creëren.

Aline Juliá startte in de marketing en communicatie, maar tijdens haar carrière bij Orange werd zij door de retail-microbe gebeten; samen met haar team heeft ze in 2005 voor de Mobistar Centers een volledig nieuw concept uitgewerkt en uitgerold. Sindsdien zijn retail en branding haar voornaamste vakgebied. Aan de KdG Hogeschool in Antwerpen coachte ze tien jaar lang studenten rond retailprojecten. Als freelancer adviseerde Aline kleine en grote retailers, van concept tot communicatie en verkoop. In 2012 draaide ze met VTM het programma ‘Werk aan de Winkel’; daarnaast was zij ook jurylid in een van de edities van “Mijn Restaurant”. Met haar creatieve en strategische talenten wordt zij mee verantwoordelijk voor de verdere groei en ontwikkeling van Mojo.

Met een mix van scherpe creativiteit en shopperinzichten, tegen de achtergrond van hedendaagse maatschappelijke trends, brengt Mojo het summum van nieuwe, betere en duurzame klantenrelaties. Als full service partner verzorgt Mojo retail- en hospitality-concepten (flagship stores, branded environments, horeca concepten); van strategisch advies en design, over productie tot implementatie voor klanten als Aveve, Sweet Paradise, Niko, Living Tomorrow, ea.

Mojo’s DNA : Design – Navigate – Act