Nieuwe innovatieve hotelbrand: ‘Motto’ by Hilton

Hilton kondigt de lancering aan van Motto by Hilton, de nieuwste toevoeging in ‘s werelds meest populaire steden. Terwijl het 100-jarig jubileum van Hilton nadert, blijft de keten een pionier in het wereldwijde gastvrijheidlandschap.

“Hilton is er trots op een leider te zijn en zich te ontwikkelen naar de behoeften van onze gasten”, aldus Christopher J. Nassetta, president en CEO van Hilton. “Innovatie zit in ons DNA en hoewel we beginnen aan ons 100e jaar als bedrijf, innoveren we meer dan ooit tevoren. “Met Motto by Hilton brengen we de gasten naar een wereld van een flexibel en betaalbaar product, aantrekkelijke verhuur en door gasten gemachtigde service.”

Motto by Hilton neemt een frisse kijk op de moderne reiscultuur. Het is een micro-hotel met een stedelijke sfeer in prime wereldwijde verhuur. Hilton heeft het hotel een betere plek om te verblijven gemaakt. Uit uitgebreid onderzoek blijkt echter dat reizigers die in een hostel verblijven, niet graag in een kamer verblijven met vreemden en vaak alleen boeken met hun vrienden of familie. Ze willen meer van hun ervaring op de markt.

Aangezien Motto by Hilton wordt beoordeeld in de bestaande markt, beschikt het hotel over een hoge standaard van comfort en gemak: Prime Rentals: het gaat erom toegang te geven tot de beste locatie – in het hart van de meest populaire wijken. Juiste buurten maken een verschil. Authenticiteit: wat betekent het om “hier” te zijn? Localiteit kweekt identiteit, gemeenschap en uiteindelijk een gevoel van plaats. Betaalbaarheid: concurrerende tarieven; Flexibiliteit: één maat past niet allemaal – keuze staat voorop. Multifunctionele ruimtes worden steeds populairder vanwege de flexibiliteit die ze bieden.

“Na uitgebreid marktonderzoek dat zich richt op de behoeften en wensen van de consument, hebben we de mogelijkheid om informatie te verstrekken over een centraal gelegen, redelijk geprijsde en minder dan unieke ervaring,” zei Jon Witter, chief customer officer, Hilton. “Deze bevindingen leiden tot een Motto by Hilton, een flexibele omgeving die de gasten in staat stelt hun verblijf te ontwerpen, op hun manier

De motto-weg

Motto by Hilton is ontworpen om het vinden van een overnachting voor de reiziger gemakkelijker en comfortabeler te maken.

  • Kamers: een gemiddelde voetafdruk van 163 sq ft of 14 m², deze zeer efficiënte kamers is voorzien van ruimtebesparende functies, zoals wand-bedden, loft bedden, gesegmenteerd douche en toilet kraampjes, en multi-functionele meubels die discreet kunnen worden opgeborgen wanneer niet in gebruik.
  • Linking Rooms: het elimineren van het gedoe van het coördineren van reizen voor grotere groepen, Motto by Hilton.
  • Split betalingen: Motto by Hilton biedt gasten de mogelijkheid om de betalingen tussen de gasten te splitsen zonder ingewikkelde wiskundige afrekeningen.
  • Verbonden kamer: alle Motto by Hilton kamers worden uitgerust met Hilton’s Connected Room-technologie met tevens toegang tot de Curated Sleep Experience die alle reizigers een prioritaire kwaliteitsslaap aanbiedt.

“De lancering van Motto by Hilton benadrukt onze niet aflatende inzet voor het creëren van innovatieve merken die voldoen aan wat de hedendaagse reiziger wil”, zegt Phil Cordell, Global Head van het merk nieuwe ontwikkeling, Hilton. “De ongeëvenaarde flexibiliteit van Motto stelt reizigers in staat hun specifieke behoeften in te vullen.”

Dit nieuwe wereldwijde merk wordt gevestigd in de meest populaire stedelijke bestemmingen in Europa, Noord- en Zuid-Amerika, het Midden-Oosten en Azië-Pacific zijn.