Ontdek nieuwe steden en regio’s, laat Duitsland u verrassen!

Zorgeloze vakantie in Duitsland met NH Hotel Group: De afgelopen maanden hebben de hotels wereldwijd nieuwe uitdagingen gekregen, waarop NH Hotel Group reageert met spannende aanbiedingen en nieuwe ideeën voor haar gasten. Romantische excursies in de natuur, wandelingen door wijngaarden en bossen, maar ook stedentrips met culturele hoogtepunten zijn mogelijk. Om uw zomervakantie in Duitsland nog aantrekkelijker te maken, biedt NH Hotel Grop in de zomer van 2020 in al haar hotels in Duitsland een aantrekkelijk pakket aan.

Maarten Markus, Managing Director Northern Europe, NH Hotel Group benadrukt: “De trend van dit jaar is de zomervakantie in eigen land. Veel mensen hebben nu genoeg van hun eigen vier muren gezien en kijken uit naar een reis – maar ze zijn ook voorzichtig. Onze campagne “Laat u verrassen door Duitsland” stelt onze gasten in staat om nieuwe regio’s en stedelijke juweeltjes in Duitsland te ontdekken met geweldige aanbiedingen. Wij zorgen ervoor dat hun verblijf bij ons zo veilig mogelijk is dankzij ons veiligheids- en hygiënezegel Feel Safe at NH”.

Laat ons u verrassen met Duitsland!

Met de campagne “Laat u verrassen door Duitsland” biedt de NH Hotel group een gratis ontbijt, laat uitchecken tot 17.00 uur en een gratis verblijf voor kinderen tot 11 jaar aan, evenals een extra korting van 25 procent op het gehele verblijf. Daarnaast gelden flexibele annuleringsvoorwaarden zoals gratis tot 48 uur voor aankomst. Het arrangement is door vakantiegangers te boeken tot 31 augustus 2020 bij So schön, dus nah!

Zorgeloos op vakantie met Feel Safe bij NH

Het gevoel van veiligheid wordt verzekerd door talrijke wijzigingen in de operationele procedures en normen, die momenteel in alle hotels worden geïmplementeerd. Alle maatregelen zijn ontwikkeld in samenwerking met de SGS-groep, die wordt beschouwd als ‘s werelds toonaangevende onderneming voor inspectie en certificering. Dankzij tal van digitale componenten, waarvan sommige al zijn geïmplementeerd, zoals FASTPASS (online in- en uitchecken en digitale kamerselectie), digitale gastinformatie en directe communicatie, kan de fysieke interactie worden verminderd. Daarnaast zorgen verbeterde reinigings- en desinfectieconcepten, een reorganisatie in het food & beverage-gebied, afstandsregelingen en een strengere procedure voor de water- en luchtkwaliteit voor een veilig verblijf. Voor meer informatie over de nieuwe bedrijfsbeloftes kunt u terecht op de website van NH.