Radisson hotel South Asia introduceert “Meetha”

Radisson Hotels South Asia lanceert ‘Meetha’ – een medley van speciale traktaties die zijn samengesteld om zoetigheid toe te voegen aan festiviteiten, vieringen en een veelbelovend nieuw begin. Met dit initiatief wil de Groep een aanzienlijk deel van de merkgebonden mitha-industrie (snoepjes) in India veroveren, die naar schatting één lakh crore waard is en met 25 procent per jaar groeit.

Meetha wordt uitgerold in selectieve hotels in heel Delhi NCR en zal vervolgens worden uitgebreid naar Mumbai, Bengaluru, Hyderabad en Pune. “Ontwikkeld en geconceptualiseerd door Chef Rakesh Sethi en zijn uitzonderlijke team van experts, is Meetha diep geworteld in de Indiase tradities en heeft als doel zich te verbinden met de veeleisende gasten van vandaag. Dit is een belangrijk initiatief in het kader van onze voedsel- en drankenportfolio, gericht op het opbouwen van een diepere merkverbinding en meer inkomsten”, aldus Zubin Saxena, Managing Director en Vice President Operations, South Asia, Radisson Hotel Group.

De Meetha is verkrijgbaar in twee verpakkingen – een premiumverpakking en een klassieke verpakking – en is verkrijgbaar in verschillende kleurvarianten en maten die een perfect geschenk zijn voor familie en vrienden of voor persoonlijke verwennerij thuis. Gasten kunnen kiezen voor een premium pack in Metallic Gold, Richmond Red of Off-white kleurvarianten met 12, 16 of 25 stuks snoep. Het klassieke snoeppakket is verkrijgbaar in een kilogramverpakking in de kleuren Navy Blue en Richmond Red.

Het verrukkelijke menu bevat de meest populaire snoepjes uit het hele land zoals Kaju Katli, Coconut Laddoo, Anjeer Roll, Pinni, Besan Laddoo, Chocolate Burfi, Kesar Peda en nog veel meer. Het speciale menu is geprijsd op een aantrekkelijke reeks van INR 695 tot INR 1195 voor de premium reeks en INR 995 en INR 1495 voor de klassieke reeks (belastingen en leveringskosten extra), afhankelijk van de selectie.

Meetha wordt bereid en verpakt volgens de hoogste normen op het gebied van gezondheid en hygiëne om de versheid en vooral de veiligheid van de gasten te garanderen. Alle verpakkingen worden op bestelling o.m. via de EazyDiner app gemaakt.