Ritz Carlton in Ningbo – zuidoost China

Marriott Bonvoy’s eerste luxe portfoliomerk debuteert in Ningbo met de komst van het legendarische Ritz-Carlton merk in Zuidoost-China. Marriott International kondigt de ondertekening aan van een overeenkomst met de Ningbo Central Plaza Construction and Development Co. Ltd om Marriott Bonvoy’s iconische merk Ritz-Carlton naar het hart van Ningbo te brengen. The Ritz-Carlton, Ningbo zal naar verwachting in 2025 openen en zal met zijn legendarische service en de luxe in de bestemming naar een hoger plan tillen.

Ontwikkeld door Shanghai Construction Group Co., Ltd., Shanshan Group Co., Ltd. China, en Greentown China Holdings Limited, is het de bedoeling dat het hotel de 62e tot 80e verdieping van het 409 meter hoge Ningbo Central Plaza gaat bezetten. Eenmaal voltooid, zal de toren, ontworpen door het internationaal gerenommeerde architectenbureau Skidmore, Owings & Merrill, Arcplus Institute of Shanghai Architectural Design & Research, Greentown Architecture Design en Shanghai Construction Design & Research Institute, een icoon worden in de skyline van Ningbo.

Het interieur van het Ritz-Carlton, Ningbo zal worden ontworpen door het bekroonde G.A. Design. Het hotel zal beschikken over 257 kamers, suites en een Club Lounge en zal een ongeëvenaard panoramisch uitzicht bieden op de skyline van de stad en de kust. De plannen voorzien in lokale en internationale specialiteiten in drie onderscheidende restaurants – een all-day dining restaurant, een Chinees restaurant en een specialiteitenrestaurant. Naast een lobby lounge, zal het hotel ook een bar hebben om een dynamisch nachtleven te bieden voor hotelgasten en de lokale bevolking. Met 1.700 vierkante meter aan geplande banketruimte voor een breed scala aan evenementen, zal The Ritz-Carlton, Ningbo naar verwachting ideaal zijn voor zakelijke bijeenkomsten, conferenties en sociale evenementen.

The Ritz-Carlton, Ningbo zal naar verwachting de eerste toevoeging zijn aan Marriott Bonvoy’s luxe portfolio in Ningbo en toont Marriott International’s betrokkenheid bij China door middel van haar nieuwste “Merk+Bestemming” ontwikkelingsstrategie.

 

.