Science sun protect

het nieuwe gamma zonbeschermingsproducten van Carrefour

 

Ook al is het weer momenteel wisselvallig, de zomer en de zonnige dagen staan voor de deur. Ter gelegenheid stelt Carrefour haar nieuwe zonnebrandassortiment voor, dat getest werd onder dermatologisch toezicht. Carrefour is de eerste retailer die een zonnecrème van eigen merk aanbiedt.

Het gamma Solaire Science

Carrefour ontwikkelt voortdurend nieuwe producten voor haar schoonheid en hygiëne-afdeling om verzorgingsproducten voor iedereen toegankelijk te maken. Sinds de lancering van haar merk Science in 2022 beantwoordt de retailer aan de specifieke behoeften van haar klanten met producten die in samenwerking met deskundigen zijn ontwikkeld.

Vanaf de lente van 2023 breidt Carrefour haar gamma zonbeschermingsproducten uit met vijf nieuwe crèmes voor jong en oud die toegankelijk zijn voor iedereen zonder afbreuk te doen aan doeltreffendheid.  Het gamma Solaire Science beantwoordt perfect aan de noodzaak om zich te beschermen tegen UV-stralen die schadelijke gevolgen kunnen hebben voor de huid.

Bescherming voor het hele gezin

De hydraterende en waterbestendige zonnecrèmes van het merk Science werden samengesteld met provitamine B5 en vitamine E. De zonnecrèmes met zeer hoge bescherming (SPF 50+) en hoge bescherming (SPF 30) voor volwassenen bieden een doeltreffende bescherming tegen UVA- en UVB-stralen. De zonnespray Sun Protect SPF 50+ is ontworpen voor kinderen met een formule die is aangepast aan hun kwetsbaardere en zongevoelige huid. De nieuwe Science After Sun-Gel hydrateert en verzacht de huid die aan de zon werd blootgesteld met vitamine E en Aloë Vera-extract. De crème draagt ook bij tot de verzorging van de huid en een langdurige bruining.

De zonnesprays van 250 ml uit het Science Sun Protect gamma werden ook bekroond bij de Victoires de la Beauté 2022-2023. Deze Franse prijs wordt toegekend door consumenten en beoordeeld op basis van gebruikerservaringen. Deze award is de enige prijs waarbij producten blind worden getest. Voor Carrefour is dit een garantie voor kwaliteit aangezien de consumentenervaring en de kwaliteit van de producten centraal staan.