Think Pink en Herculean bundelen de krachten

Think Pink en Herculean gaan de volgende jaren samen de Pink Ladies Games organiseren in België en de rest van Europa. Het stond in de sterren geschreven: twee sterke merken gaan samenwerken om bewustwording rond borstkanker te verhogen en fondsen te verzamelen om wetenschappelijk onderzoek te financieren.

Win-win

De Pink Ladies Games, for active women who care, is één van de CSR projecten van Herculean. Think Pink zet zich als nationale borstkankercampagne in voor de strijd tegen borstkanker, en organiseert heel wat actieve concepten zoals de Race for the Cure, Bike for Think Pink, Walk for Think Pink en Run for Think Pink.

Herculean was al een tijdje op zoek naar een vaste partner met een sterke community rond borstkanker om de internationale uitrol te versnellen. Think Pink was op zoek naar een sterk team concept om vrouwen samen te brengen en hun acties te ondersteunen. Door deze overeenkomst is een win-win dus gecreëerd!

Pink Ladies Games

De voorbije jaren slaagde Pink Ladies Games erin om duizenden dames te enthousiasmeren om mee te doen aan een zot zalige namiddag in verschillende steden. Tot in Dubai toe! Jong of oud, sportief of niet sportief…het maakt allemaal niet uit. Als je maar heel graag lacht, giert en brult. Pink Ladies Games bezorgt vriendinnen, familie of collega’s een onvergetelijke namiddag. En je steunt er vanaf nu dus integraal Think Pink mee!

Steun Think Pink

Ook Think Pink mobiliseert duizenden dames via een breed gamma van acties en events, in België en dankzij de Europese koepel van Think Pink Europe in het hele continent. Op korte termijn werken beide bedrijven samen om van de Pink Ladies Games dit najaar een succes te maken. We dagen alle actieve dames, maar uiteraard ook bedrijven, uit om deel te nemen in Brugge, Hasselt, Geel of Leuven!

Borstkanker treft in ons land 1 vrouw op 8. Daarmee zijn we de trieste wereldkampioen. En dat vindt Think Pink als nationale borstkankercampagne onaanvaardbaar. Daarom nodigen we jou uit om je schouders te zetten onder de strijd tegen de meest voorkomende vorm van kanker bij vrouwen.

Tijd voor actie tegen borstkanker

Teams kunnen zelf een actie koppelen aan hun deelname. Daarvoor maak je makkelijk een actiepagina aan op think-pink.be. Alles kan: van wafelbak tot gadgets verkopen, sponsoring per Pink Ladies Games-battle of een carwash organiseren. Goed om weten: supporters die jullie deelname steunen via jullie actiepagina op think-pink.be hebben vanaf € 40 recht op een fiscaal attest.

Heb je een vraag voor Think Pink rond je actie of het systeem? Ben je op zoek naar tips of leuke gadgets? Aarzel dan niet om contact op te nemen met Jessica via office@think-pink.be of 0473 29 39 15.

Daarnaast maken beide bedrijven een plan 2020 richting Europese uitrol. Daarvoor gaan we ook op zoek naar sterke partners die hier mee hun schouders willen onder zetten. C&A, Suzuki, Stihl, Sheraton en verschillende andere merken deden dat al met succes.

Herculean is de employee engagement company en is bekend van Hercules Trophy, Hercules Projects en Hercules Academy. Herculean zet in op CSR omdat het een fundamentele component is om employee engagement te verhogen. Herculean gelooft sterk in de Sustainable Development Goals van de Verenigde Naties en Pink Ladies Games past volledig in SDG 3.

Think Pink heeft vier duidelijke doelstellingen: informeren, sensibiliseren, wetenschappelijk onderzoek financieren en zorg- en nazorgprojecten ondersteunen. Die doelstellingen maakt Think Pink waar via drie fondsen. Zo helpt het Geef om Haar Fonds vrouwen bij de aankoop van een pruik. Met een klein gebaar of extra steun wil het Share your Care Fonds van Think Pink het leven met of na borstkanker makkelijker maken, in en buiten borstklinieken. En het SMART Fonds van Think Pink financiert wetenschappelijk onderzoek naar nieuwe methodes voor opsporing, behandeling en nazorg van borstkanker in België.