Tru by Hilton geüpdatet prototype

Tru by Hilton, toont een voortdurende inzet voor innovatie, gasttevredenheid en rendement voor de eigenaar met de uitrol van een verbeterd prototype. Tru by Hilton is een multi-tenant, multi-family guest house en blijft evolueren om aan de variërende behoeften te voldoen.

“Elk groot merk evolueert continu”, zegt Alexandra Jaritz, “Een nieuw merk met een disruptieve strategie, voelt de behoefte om sneller en beter te evolueren. We moeten een paar aanpassingen maken, waarvan bewezen is dat ze overweldigend populair zijn bij onze gasten en eigenaren. We verfijnen verder en verbeteren het algemene prototype-concept. ”

Het bijgewerkte prototype omvat:

• Upgrade van kamers: Tru by Hilton heeft de kamers verbeterd door bed- en werkruimteverlichting toe te voegen. Optimalisering voor zowel werk als ontspanning, door een nieuwe functie op het gebied van mobiel en media, een groter en flexibeler werkoppervlak en een slanke tv-wandeenheid met geluidsabsorptiekwaliteiten.

• Updates voor lobby-ontwerpen: de lobby van Tru by Hilton, met een oppervlakte van 2880 sq ft blijft een van de belangrijkste kenmerken van het merk. De eet-, werk-, lounge- en speelruimtes zijn ontworpen voor sociale activering en het genereren van inkomsten. Om de lobby nog verder te optimaliseren, verving Tru by Hilton de zitplaatsen in stadionstijl door een grote sofa. .

• Verhoogd ontbijt: Tru by Hilton’s signature “Top It” -ontbijt met een assortiment van meer dan 35 zoete en hartige toppings, bevat enkele nieuwe stevige warme toevoegingen.