Waldorf Astoria Hanoi

Waldorf Astoria debuteert in Vietnam met Waldorf Astoria Hanoi

 

Waldorf Astoria Hotels & Resorts, het iconische luxehotelmerk van Hilton kondigt zijn intrede aan in Vietnam met de ondertekening van Waldorf Astoria Hanoi. Het hotel, eigendom van BRG Group en beheerd door Hilton, zet de intrede van het merk in de meest gewilde bestemmingen ter wereld voort, zoals Sydney, Tokio, Jakarta en Kuala Lumpur. Het Waldorf Astoria Hanoi opent in 2025 en voegt zich bij Hilton’s negen andere hotels en resorts die de komende jaren in Vietnam worden geopend.

Het toekomstige Waldorf Astoria Hanoi, gelegen in het prachtige en historische centrum van de stad, is een verbouwing van het huidige Hilton Hanoi Opera en zal, nadat uitgebreide renovaties zijn voltooid, beschikken over volledig vernieuwde accommodaties in elk van de 187 kamers en suites.

Als eerbetoon aan de toewijding van het merk aan culinaire uitmuntendheid en innovatie, zal het luxe hotel ook vier dinerconcepten van wereldklasse bieden, waaronder de wereldberoemde lounge en bar van het merk, Peacock Alley, een lounge op het dak en twee andere onderscheidende restaurants. Gasten kunnen zich ook verheugen op prachtige evenementenruimtes van in totaal meer dan 1.000 m²  en weelderige, holistische therapieën in de bekroonde Waldorf Astoria-spa.

Waldorf Astoria Hanoi ligt op korte loopafstand van de beroemde oude wijk van de stad en het Hoan Kiem-meer. Het ligt ook in de buurt van de belangrijkste commerciële gebouwen van Hanoi en op 27 kilometer, of 40 minuten rijden, van Noi Bai International Airport. Het hotel ligt in de buurt van belangrijke toeristische attracties in de bruisende hoofdstad, waaronder het Nationaal Museum van de Vietnamese Geschiedenis, het Ba Dinh-plein en Trang Tien Plaza, en is ideaal voor reizigers die zich willen onderdompelen in de tijdloze charme en de rijke geschiedenis van de stad.

“Elk Waldorf Astoria pand in ons wereldwijde portfolio vertegenwoordigt een icoon van geaccentueerde luxe van wereldklasse met onderscheidende en smaakvolle ervaringen die synoniem zijn met ons merk,” aldus Dino Michael, senior vice president en global head, luxury brands, Hilton. “De opening van het Waldorf Astoria Hanoi in 2025 wordt een voorname toevoeging aan ons steeds groeiende portfolio in ‘s werelds meest begeerde bestemmingen.

Waldorf Astoria Hotels & Resorts exploiteert zes hotels in China, Thailand en de Malediven, en zal zijn aanwezigheid in Azië-Pacific de komende vijf jaar meer dan verdubbelen.