Gloednieuwe Carrefour express St Pieters Leeuw

In het hartje van Sint-Pieters-Leeuw verhuisde de Carrefour Express 150 meter van zijn oorspronkelijke adres in de De Pauwstraat naar nummer 28, om de residentiële klanten van de wijk te kunnen blijven bedienen. De winkel mag dan nieuw zijn, de gezichten blijven vertrouwd, want franchisepartner Adam Karimi en zijn team verhuizen mee.

Lokale, biologische, plantaardige en Carrefour-producten: een assortiment op maat. Met een verkoopoppervlakte van 287 m² biedt deze buurtwinkel klanten een assortiment producten op maat. Daarbij een mooie selectie lokale producten en producten van het merk Carrefour – dat in 2023 werd uitgeroepen tot beste huismerk – evenals een breed assortiment biologische en vegetarische producten.

Klanten kunnen er terecht in de dagverse slagerij, er is seizoensvis, er zijn groenten en fruit, en lunchmaaltijden. Afhankelijk van het seizoen verkoopt de winkel verse vruchtensappen.De bakkerij biedt ter plaatse gebakken brood en heerlijk ontbijtkoeken.

Het dagelijkse winkelpunt in het centrum van Sint-Pieters-Leeuw

De ruimte is volledig leeggemaakt en opnieuw ingericht met een ultramodern koelsysteem. Alles werd in het werk gesteld om van deze nieuwe winkel het dagelijkse winkelpunt in het centrum van Sint-Pieters-Leeuw te maken.

Praktische informatie : De Pauwstraat 28 – 1600 Sint Pieters Leeuw – Openingsuren: Open 7/7 van 7 tot 20 uur – Franchisepartner: Adam Karimi

In België telt Carrefour 705 winkels, die in verschillende formaten bestaan : de Hypermarkten Carrefour, de Carrefour Market supermarkten, de Carrefour Express buurtwinkels en 180 afhaalpunten Carrefour Drive. Door de klanten haar topprioriteit te maken, wil Carrefour partner zijn van hun dagelijkse leven. Daarom biedt Carrefour hen een ruime keuze van producten en diensten aan, tegen de beste prijzen, dankzij de dagelijkse inbreng van 11.244 gemotiveerde medewerkers.

Carrefour heeft nieuwe oplossingen via verschillende kanalen ontwikkeld om aan de nieuwe consumptiepatronen te voldoen en om de boodschappen van haar klanten te vergemakkelijken. De klanten kunnen nu hun boodschappen online doen op de website en de Carrefour Belgium App, op ShipTo, Deliveroo of via Uber Eats. Ze kunnen hun boodschappen thuis ontvangen of in één van de 180 Drive afhaalpunten.

Door het programma Act For Food, is de ambitie van Carrefour de leider te worden op het vlak van de voedseltransitie voor iedereen. De groep neemt concrete acties om het milieu te beschermen en om voedingsmiddelen van hoge kwaliteit toegankelijk te maken voor iedereen.