Nieuw middenklasse conversiemerk
Het nieuwe merk biedt een ongeëvenaarde toewijding aan kwaliteit en keuze en zal begin september franchiseklaar zijn. IHG Hotels & Resorts (IHG) lanceert een nieuw middenklasse conversiemerk Garner™ – an IHG Hotel. Het merk zal de eerste keuze zijn voor gasten die op zoek zijn naar een verblijf met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding in een accommodatie van hoge kwaliteit en voor eigenaars die op zoek zijn naar een hoger rendement in het middenklasse segment.
Met de belofte om ‘easy going stays that get you on your way’ te leveren, is Garner ontworpen voor prijsbewuste reizigers van alle leeftijden die een betrouwbare en ontspannen ervaring willen. Het merk biedt een betaalbare prijs in combinatie met de dingen die gasten het meest waarderen, zoals een gunstige locatie, een goede nachtrust en een geweldig, gratis warm ontbijt – allemaal tegen een kwaliteit en prijs die momenteel moeilijk te vinden zijn op de markt.
Elie Maalouf, Chief Executive Officer, IHG Hotels & Resorts “Garner is weer een spannende stap voorwaarts in de transformatie van ons merkenportfolio, en brengt een merk naar de middenklasse markt waarvan we weten dat eigenaren en gasten het willen van IHG. Eigenaren voelen zich aangetrokken tot de voordelen van IHG’s wereldwijde schaal, sterke onderneming, technologieplatformen en toonaangevende IHG One Rewards-programma, ondersteund door ons bewezen succes in het ontwikkelen, lanceren en laten groeien van merken. . We hebben al meer dan 100 definitieve blijken van interesse in Garner ontvangen, wat het sterke potentieel in dit segment aantoont.”
Jen Gribble, SVP, Global Marketing Mainstream Brands, IHG Hotels & Resorts: “Garner geeft eigenaren en gasten wat ze missen in de middenklasse. Dit merk is merk ontworpen om de verwachtingen waar te maken. Onze stijl is verfrissend toegankelijk en spreekt alle soorten gasten aan.”
De belangrijkste kenmerken:
Maak het u comfortabel tijdens uw verblijf: Gasten kunnen het tempo van hun verblijf in Garner hotels zelf bepalen. Of ze nu tips willen van een lokale bewoner of gewoon snel hun draai willen vinden, het merk biedt de elementen voor een geweldig verblijf.
Goede dingen om je op de been te houden: Van gratis water met een smaakje bij aankomst en verse koffie tot bevredigende snacks die de hele dag verkrijgbaar zijn in de Garner Shop, gasten zijn nooit ver verwijderd van iets lekkers en een altijd gratis en heerlijk ‘Make It Yours’ warm ontbijt.
Flexibele conversies, consistente kwaliteit: Net als de mensen die in Garner hotels werken en verblijven, zijn geen twee hotels precies hetzelfde – ze zijn gemaakt met karakter. Wel hetzelfde is de toewijding aan consistente service van topniveau die al onze gasten ondersteunt bij hun reis. .
Door de decennia heen heeft IHG een leidende positie opgebouwd in het hogere middenklasse segment met haar iconische merken Holiday Inn Express – ‘s werelds grootste hotelmerk – en Holiday Inn – het meest vertrouwde horecamerk in de VS. Om zijn leiderschap uit te breiden, komt Garner met een lager prijspunt en lagere conversiekosten per sleutel dan Holiday Inn Express, en zal het een aanvulling zijn op IHG’s nieuw te bouwen middenklasse merk, avid hotels, terwijl de focus op het versnellen van de groei in het segment doorgaat.