IHG: ANA Crowne Plaza

IHG Hotels & Resorts en Hotel Management International Ltd brengen samen het merk ANA Crowne Plaza naar spannende nieuwe bestemmingen

 

IHG ANA Hotels Group Japan (IHG) kondigt een baanbrekende samenwerking aan  met Hotel Management International Ltd (HMI), die een gevarieerde portefeuille van eigendommen in heel Japan exploiteert, om drie hotels te rebranden naar het merk ANA Crowne Plaza, waardoor de voetafdruk van IHG wordt uitgebreid naar drie nieuwe bestemmingen.

De drie Crown Palais-hotels hebben in totaal 539 kamers en zullen uitgebreide renovaties ondergaan terwijl ze worden omgebouwd tot ANA Crowne Plaza Kochi, ANA Crowne Plaza Chiryu en ANA Crowne Plaza Hamamatsu. Ze zullen zich aansluiten bij een uitgebreide voetafdruk van meer dan 20 ANA Crowne Plaza-hotels in heel Japan en meer dan 400 Crowne Plaza-hotels wereldwijd en zullen in de eerste helft van 2026 worden geopend.

Als een van ‘s werelds grootste premium hotelmerken heeft Crowne Plaza eigendommen in gateway-steden, luchthavens, resorts en bestemmingen in de voorsteden over de hele wereld en deze drie hotels zullen profiteren van naamsbekendheid, zowel in Japan als wereldwijd.

Deze drie hotels staan bekend om hun gunstige ligging, uitstekende faciliteiten en gastvrijheid. De toevoeging van het doelgerichte ontwerp van Crowne Plaza dat flexibele ruimtes biedt om te werken, te ontmoeten en te ontspannen, terwijl het voldoet aan de behoeften van gasten die op zoek zijn naar productiviteit, ontspanning of connecties, zal het aanbod naar een hoger niveau tillen en een groter deel van de omzet van zowel binnenlandse als internationale reizigers aantrekken.

ANA Crowne Plaza Kochi, ANA Crowne Plaza Chiryu en ANA Crowne Plaza Hamamatsu voegen zich bij een 20-koppige ANA Crowne Plaza-portfolio in Japan, waaronder ANA Crowne Plaza Osaka en ANA Crowne Plaza Kanazawa. Deze drie hotels dragen bij aan de groeiende aanwezigheid van IHG in Japan, dat momenteel 47 open hotels heeft met 15 in de pijplijn.

IHG Hotels & Resorts is al lange tijd aanwezig in Japan en is uitgegroeid tot een van de grootste internationale operators in het land, met 47 hotels en meer dan 14.000 kamers, verdeeld over acht merken van wereldklasse: Six Senses, InterContinental Hotels & Resorts, Kimpton Hotels & Restaurants, Hotel Indigo, Crowne Plaza, Holiday Inn Hotels & Resorts, Holiday Inn Express en voco hotels. In de komende drie jaar zal IHG drie nieuwe merken op de markt brengen, waaronder Regent Hotels & Resorts, Vignette Collection en Garner hotels.