evian lanceert een nieuwe limited edition fles” met Pharrell Williams x Humanrace. Per 14 november 2024 lanceerde evian, in samenwerking met Pharrell Williams en zijn skincare- en lifestylemerk Humanrace een minimalistische limited edition-fles in glas voor hun natuurlijk plat mineraal water. Op die manier bouwt evian voort op haar 15-jarige traditie van luxueuze samenwerkingen met designers.
Na de campagne ‘Mountain of Youth’, die evian eerder dit jaar lanceerde, omvat de limited edition fles dezelfde boodschap: ‘This is the Fountain of Youth’ waarin Pharrell & evian menen dat echt welzijn begint met water. Pharell herinterpreteert het eeuwenoude concept van ‘The Fountain of Youth’ voor evian door de lens van Humanrace, en brengt het tot leven op een manier die alleen mogelijk is door deze unieke samenwerking. Als symbolen van jeugdigheid en welzijn, is de fles de perfecte aanvulling voor eindejaarsdiners en voegen ze een sip luchtigheid toe aan het feestseizoen.
Pharell Williams, onthult zijn motto voor deze collab: “Gehydrateerd blijven is fundamenteel. Deze flessen zijn meer dan enkel water – ze zijn een reminder dat zelfzorg vreugdevol kan zijn. Mijn samenwerking met evian en Humanrace zal hopelijk mensen inspireren om van de kleine momenten te genieten die bijdragen aan je goed in je vel voelen. De quote op de fles ‘This is the Fountain of Youth’ zal een gespreksstarter worden tijdens de eindejaarsdiners die ons herinnert aan de fundamentele rol van water in ons welzijn.”
Dawid Borowiec, Global Director at evian: “evian, gekend voor zijn ware ‘Fountain of Youth’ aan de bron in Evian Les Bains, heeft een ideale partner gevonden in Humanrace. Ontworpen met Pharrell’s filosofie en zijn inzet voor global well-being vullen Humanrace en evian elkaar aan in de visie van vreugdevol welzijn. Met deze samenwerking willen we mensen inspireren om hun welzijn op de eerste plaats te zetten op een eenvoudige en luchtige manier. “
Fotograaf en filmmaker Laura Jane Coulson bracht het concept “The Fountain of Youth” tot leven. Op de opbeurende track “Joy” van Pharrell Williams, combineert de campagne thema’s van inclusiviteit, verbeelding, jeugd en universeel welzijn.
Praktische info
Deze beperkte editie is verkrijgbaar in een selectie conceptstores in België: Brussel: Kure Fashion store, Rob The Gourmets store – Antwerpen : Monar – Gent: Raf store, Carrément, Suits – Hasselt: Juul Store – Knokke: Must Have – Prijs: 4,95 €