IHG versterkt Essentials-aanbod in Duitsland

Holiday Inn Ratingen

 

IHG Hotels & Resorts zet zijn groei in Duitsland voort met de ondertekening van Holiday Inn Ratingen, in de wijde omgeving van Düsseldorf, in samenwerking met multi-hotelexploitant tristar GmbH. Na een volledige renovatie, die naar verwachting in de tweede helft van 2025 zal worden afgerond, zal het hotel de aanwezigheid van IHG op secundaire markten in heel Duitsland verder uitbreiden door Holiday Inn’s warme welkom en consistente ervaringen op een nieuwe locatie te bieden. Het hotel vertegenwoordigt een conversie van een bestaand hotel en toont het conversievermogen van Holiday Inn en het aanpassingsvermogen aan veranderende marktomgevingen.

Trouw aan het merk Holiday Inn, zullen zowel vakantiegangers als zakenreizigers voorzieningen vinden om hen te helpen contacten te leggen, te werken en te ontspannen, waaronder een full-service restaurant met het geliefde ‘Kids Stay & Eat Free’-programma van het merk, een bar en vijf vergaderzalen – ideaal voor sociale bijeenkomsten en zakelijke bijeenkomsten. Het hotel zal ook beschikken over het Open Lobby-keurmerk van het merk, een door design geleide en veelzijdige ruimte waar gasten kunnen kiezen hoe ze contact maken en ontspannen.

Het hotel met 134 kamers ligt in het schilderachtige stadje Ratingen, in de nabijheid van tal van bezienswaardigheden en zakelijke nederzettingen. Gasten bevinden zich ook op een klein eindje rijden van Düsseldorf, de modehoofdstad van Duitsland, waar ze de beroemde winkelboulevard Königsallee kunnen verkennen, evenals de Altstadt (oude binnenstad) van Düsseldorf en het kunstmuseum Kunstpalast.

Vanaf Q3 2024 heeft IHG Hotels & Resorts 220 hotels open en in de pijplijn in Duitsland, waarvan meer dan 140 onder de Holiday Inn Brand Family. In de afgelopen maanden heeft Duitsland ook de Garner-hotels verwelkomd, het nieuwe merk van IHG in de midscale conversieruimte, en later dit jaar zal de komst van Candlewood Suites zien.