Nieuwe campagne van Emirates en Real Madrid zet uitmuntendheid centraal

Twee iconische wereldmerken, één gedeelde norm: uitmuntendheid. Emirates en Real Madrid lanceren vandaag een gedurfde nieuwe campagne die fans inspireert om te streven naar het hoogste en ‘beter te kiezen’ – zowel in de lucht als op het veld.

De campagne brengt Real Madrid-spelers Kylian Mbappé, Jude Bellingham en Brahim Díaz samen met de iconische cabinecrew van Emirates. Fans worden uitgenodigd om de kracht van sport en reizen te beleven met merken die dezelfde waarden delen: uitmuntendheid, passie en ambitie.Kiezen voor ‘fly better’ met Emirates betekent ultiem comfort, producten van wereldklasse en superieure reiservaringen naar meer dan 140 bestemmingen via Dubai. En kiezen om één van de beste voetbalclubs ter wereld te steunen, betekent achter een club staan die gekenmerkt wordt door grootsheid en een blijvende erfenis – op én naast het veld.

Met een gedeelde visie dat ‘uitmuntendheid geen eindbestemming is, maar een voortdurende reis’, verweeft de campagne op naadloze wijze krachtige beelden uit beide werelden. Ze toont indrukwekkende parallellen in toewijding, gedrevenheid en succes. Samen blijven Emirates en Real Madrid de lat hoger leggen en herdefiniëren ze wat ‘uitmuntendheid’ werkelijk betekent. De campagne is momenteel te zien op de sociale mediakanalen van Real Madrid en Emirates,

Emirates is sinds 2011 trotse partner van Real Madrid en werd in 2013 shirtsponsor van de club. De luchtvaartmaatschappij blijft tot 2026 de Officiële Hoofdsponsor van de Spaanse club – de langstlopende shirtsponsoring in de geschiedenis van La Liga. Eerder dit jaar onthulde Emirates een speciale livery op één van haar Boeing 777-toestellen, met daarop enkele van de topvoetballers van de club, waaronder Kylian Mbappé, Vinicius Junior, Luka Modric, Jude Bellingham, Lucas Vazquez en Federico Valverde. Voor meer informatie, bezoek emirates.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *