Atwell suites in Groot China

Op 22 november lanceerde IHG Hotels & Resorts (IHG) zijn nieuwe voortreffelijke lifestylemerk, Atwell Suites, in Groot-China. Met “nieuw territoriaal huis” als het belangrijkste ontwerpconcept, is Atwell Suites toegewijd aan het bieden van een hoogwaardige ervaring voor jongeren die op zoek zijn naar een voortreffelijke levensstijl, en het creëren van een leefruimte met esthetische waarde, emotionele waarde en spirituele waarde. Het biedt ook een nieuwe keuze met uitstekende rendementen voor hotelinvesteerders door middel van een hoog premium en goedkoop bedrijfsmodel.

Daniel Aylmer, CEO van IHG Greater China, zei: “Met jarenlange diepgaande inzichten in Groot-China zijn we getuige geweest van het ingaan van een nieuw tijdperk dat professioneler en gesegmenteerder is. In lijn met de trends in marktontwikkeling hebben we het voortreffelijke lifestylemerk Atwell Suites gelanceerd, dat niet alleen ons merkenportfolio in Groot-China verrijkt, maar gasten en investeerders ook meer diverse opties biedt. Deze stap bevestigt verder onze focus op de Groot-Chinese markt. We hopen dat Atwell Suites een nieuwe groeimotor zal worden voor de groep in China, en zo verder zal bijdragen aan de hoogwaardige ontwikkeling van de markt voor cultureel toerisme.”

Nu de generaties van na de jaren 90 en na de jaren 00 de belangrijkste kracht van de hotelconsumptie zijn geworden, is het een cruciale taak geworden voor hotelgroepen en merken om jonge gasten aan te trekken. Ze hebben een rijke reiservaring en geven de voorkeur aan een ontspannen en ongedwongen levensstijl, op zoek naar diverse en gepersonaliseerde accommodatie-ervaringen. Het nieuwe merk is op maat gemaakt voor jonge gasten met een voortreffelijke levensstijl en zet zich in om een “nieuw territoriaal huis” voor hen te bouwen, zodat elk verblijf in de reis niet alleen vertrouwd en comfortabel kan aanvoelen als thuis, maar ook de verrassing en het plezier buiten huis kan ervaren.

De merkwaarde van Atwell Suites is het inspireren van de reis. De open indeling van de ruimte, de verfraaiing van kleuren, de decoratie van kunstwerken en de zorgvuldig ontworpen hoogwaardige dagelijkse benodigdheden creëren allemaal een gevoel van kunst in het leven, waardoor gasten zich kunnen onderdompelen in het “stijlvolle leven”. Atwell Suites neemt het ontwerpconcept “nieuw territoriaal huis” over. De vier merkkenmerken – wooncomfort, esthetische levensstijl, smart home en lokale inspiratie, maken van Atwell Suites een vertrouwde en innovatieve leefruimte.

De WOONKAMER heeft een open interieurindeling rond een one-stop-service-eiland dat een brug slaat tussen de winkelruimte en de ruimte voor welkomstdrankjes. Het maakt gebruik van zachte scheidingswanden en groen om een gelaagde ruimte te creëren.

De naam van de DINING ROOM B.N.B is samengesteld uit drie kenmerkende voedingsmiddelen, Baozi, Noodle en Beer. Het ontwerp van de eetkamer is gericht op de sociale ervaring, waardoor een dynamische en ontspannen sfeer wordt gecreëerd.

De RETAIL SPACE vertegenwoordigt de levensesthetiek van Atwell Suites en is gewijd aan het delen van een voortreffelijke levensstijl met een breder publiek. Het verzamelt onafhankelijke designermerken, series voor samenwerking tussen kunstenaars en kwaliteitsproducten gemaakt door Atwell Suites. De RETAIL SPACE houdt een duurzame filosofie hoog en selecteert milieuvriendelijke producten gemaakt van gerecyclede of milieuvriendelijke materialen, en klassiek handwerk dat lokale kenmerken weerspiegelt.

De SOCIAL HUB biedt een sociale recreatieruimte met was- en fitnessfuncties, evenals zitplaatsen, gameconsoles en andere faciliteiten om de ervaring comfortabeler te maken.

De BEDROOM creëert een warme en esthetische huiselijke sfeer door ruimtelijke indeling en functionele inrichting. De recreatieve hoge bar biedt een gezellige sociale privéruimte en werkruimte, en het slimme kamersysteem is uitgerust om te voldoen aan de behoeften van moderne jongeren aan technologie en intelligente ervaringen.