Beleef een exclusieve virtuele ontmoeting met je favoriete Duivels bij Carrefour!
Als trotse officiële sponsor van de Rode Duivels lanceert Carrefour België een campagne om de jonge generatie voetballers in de kijker te zetten. De ludieke en creatieve campagne, die loopt tot 30 juni, wil deze nieuwe spelers aan Belgische fans en klanten voorstellen. Door deel te nemen kunnen klanten aantrekkelijke prijzen winnen, zoals 6 keer 1 jaar gratis winkelen. Met deze campagne en activatie brengt Carrefour de Belgen in de stemming voor Euro 2024 en betuigt het opnieuw zijn steun aan de Rode Duivels.
Ontdek de mysterieuze duivel met de wedstrijd “Raad de Rode Duivel”
Klanten kunnen tijdens het boodschappen doen meedoen aan de wedstrijd “Raad wie de Rode Duivel in de koelkast is”. Ze krijgen 1 voucher voor elke 20 euro uitgegeven in Carrefour Hyper en Market winkels, en voor elke 10 euro uitgegeven in Carrefour Express winkels. Door de unieke QR-code op de voucher te scannen, krijgen klanten toegang tot de Carrefour-app of bonusland.be om te raden wie de mysterieuze Rode Duivel is, aan de hand van aanwijzingen in de vorm van Carrefour-producten. Ze hebben toegang tot twee vragen en een aanvullende vraag. Bijvoorbeeld de afbeelding van thee van het merk Carrefour met de vraag: “Deze thee komt uit het land waar ik speel”. Of het getal 7 in de vorm van een kaars van het merk Carrefour met de aanwijzing: “Dat is mijn geluksgetal bij de Rode Duivels”. De mogelijke prijzen zijn 6 keer 1 jaar gratis winkelen of tot 20 miljoen Carrefour bonuspunten. Elke week wordt er geloot onder de winnaars om een jaar lang gratis winkelen te winnen.
Een koelkast en een unieke ervaring
Animatiestands met hologrammen van verschillende Rode Duivels zullen worden opgesteld in de parkings van 15 Carrefour hypermarkten en in twee treinstations: Brussel-Zuid en Antwerpen. Meer informatie is beschikbaar op de Carrefour Bonusland website: https://bonusland.win.carrefour.eu/nl/raadwie. Dit geeft klanten en fans van het nationale team de kans om de spelers virtueel te ontmoeten voor of na het winkelen. Deze activatie is bedoeld om klanten bewuster te maken en hen kennis te laten maken met de online wedstrijd ‘Raad eens wie de Rode Duivel in de koelkast is’.
Duivelse promoties : Om de koopkracht van haar klanten te verhogen en hen een onvergetelijke Euro 2024-ervaring te bezorgen, biedt Carrefour een aantal 1+1, 2+1 en 2+2 promoties aan op zowel nationale merken als het merk Carrefour. De keten heeft ook een limited-stock boodschappentas ontwikkeld om de Rode Duivels nog meer in de kijker te zetten.
Een campagne in samenwerking met Publicis Groupe
Tijdens een zichtbaarheidsperiode die loopt van 22 mei tot 30 juni, ontwikkelde Publicis Groupe deze straight-to-the-point campagne door gebruik te maken van OOH, OLV en sociale media, alsook van grote formaten in de stations van Antwerpen en Brussel. Demonstr8 van zijn kant besloot het terrein te betreden met een roadshow langs winkels en stations. Hologramspelers zullen klanten en fans opwachten voor een exclusieve virtuele ontmoeting waar ze een selfie kunnen nemen met hun favoriete Rode Duivel.