IHG Hotels & Resorts (IHG), vierde onlangs de opening van een nieuw Crowne Plaza hotel, een premium ervaring voor reizigers, in Saint John, New Brunswick, Canada, dit na een verbouwing en uitgebreide renovatie. Het Crowne Plaza Saint John Harbour View ligt op enkele minuten van de luchthaven Saint John en op loopafstand van het centrum van Saint John.
Crowne Plaza Saint John Harbour View biedt gasten een scala aan ruimtes en voorzieningen, of ze nu voor zaken of vrije tijd reizen – van de 135 premium kamers die een geruststellende, maar productieve omgeving bieden, tot de 5.500 m² aan vergaderruimtes en het zakencentrum. De huisdiervriendelijke accommodatie beschikt ook over een verwarmd binnenzwembad en een hot tub, een volledig uitgerust fitnesscentrum en een speelhal. Een eigen restaurant, Harbourvue Horizon, dat lokale en internationale smaken viert, is de hele dag geopend om te dineren en is geschikt voor zowel intieme diners als informele bijeenkomsten. Het hotel is ook gunstig gelegen in de buurt van bezienswaardigheden zoals het New Brunswick Museum, Rockwood Park, Tin Can Beach, Reversing Falls, Harbour Passage, Fort Le Tour, Fort Howe en meer.
Jonathan Lund, Regional Vice President of Operations, Company Managed Premium Hotels, en Head of Canada, IHG Hotels & Resorts, zei: “Deze opening markeert het begin van een nieuw tijdperk voor het merk Crowne Plaza in Canada. De introductie van een ander hotel in deze groeiende markt is een opwindende mijlpaal, en we zijn zo trots om Crowne Plaza uit te breiden en een zesde Canadees hotel in de familie te verwelkomen. We zijn verheugd om samen te werken met Devansh Group of Hotels om nog een eersteklas IHG-hotel naar de oostkust te brengen.”
Crowne Plaza Hotels & Resorts is een van ‘s werelds grootste premium hotelmerken, met meer dan 520 open of in de pijplijn zittende hotels in grote stedelijke centra, gateway-steden en resortbestemmingen. Dit hotel voegt zich bij twee andere Crowne Plaza-locaties aan de oostkust: Crowne Plaza Fredericton-Lord Beaverbrook en Crowne Plaza Moncton Downtown. Het versnelde groeiplan van het merk omvat de renovatie van 70 procent van het bestaande landgoed in Amerika tegen 2025 en de toevoeging van meer dan 120 nieuwe wereldwijde hotels.