Cruzing onboard Emirates

Emirates onthult dat Penelope Cruz de hoofdrol speelt in de nieuwste reclamecampagne en brand samenwerking, die medio zomer 2023 van start gaat.

De Academy Award winnende acteur en filantroop is al een fan van Emirates en een ‘frequent flyer’ die Dubai meerdere malen heeft bezocht. In exclusieve beelden van achter de schermen, opgenomen aan boord van een Emirates A380-toestel, onthulde Cruz haar passie voor Emirates en de positieve associatie die ze met de airline heeft. Ze verklaarde dat ze blij was om met Emirates samen te werken nadat ze jarenlang met de luchtvaartmaatschappij gereisd had, op enkele van de meest bijzondere reizen van haar leven.

De nieuwe tv-spots zullen vanaf juni 2023 wereldwijd worden uitgezonden, zowel in het Engels als in Penelope’s moedertaal Spaans. Met het tot nadenken stemmende thema ‘reizen gaat niet alleen over de eindbestemming; het gaat ook over hoe je er komt’, tonen de korte spotjes Cruz die alle exclusieve luxe proeft die Emirates First en Business Class-klanten ervaren als ze beter vliegen, van een ambachtelijk drankje in de A380 Onboard Lounge, tot een verwennende douche boven de wolken, juichen bij een voetbalwedstrijd die live op tv wordt uitgezonden en genieten van porties luxe kaviaar. Op andere plaatsen geniet ze van de ruime zetels in de nieuwe Premium Economy Class van Emirates.

Ze communiceert met het cabinepersoneel van Emirates in meerdere talen en geniet van de grote verscheidenheid aan films en inhoud op het bekroonde ice-inflight entertainmentsysteem van Emirates, bekeken op een enorm 32-inch full HD LCD-scherm – het grootste in de luchtvaartindustrie. Cruz wordt ook gefilmd terwijl ze de persoonlijke temperatuurregeling in haar privé First Class Suite gebruikt, een op maat gemaakte verrekijker gebruikt om te genieten van het torenhoge uitzicht, en de hydra-actieve vochtinbrengende pyjama van Emirates draagt om een siësta te houden in haar ligbed, omgeven door een scala aan luxe voorzieningen – zodat haar reis vanaf het begin spectaculair is.

Alle nieuwe tv-spots werd geregisseerd en tot leven gebracht door Robert Stromberg, een tweevoudig Oscarwinnende Hollywood-regisseur, met 21 prijzen en 30 nominaties voor films, tv-series en commercials in zijn illustere carrière. .

Richard Billington, Emirates’ Senior Vice President of Brand and Advertising, zegt: ‘Emirates draait om Flying Better, waarbij de reis naar je bestemming even belangrijk is als de plaats zelf. Wij zorgen voor elk detail in de Emirates-ervaring en wilden een brandambassadeur die de Emirates-brand weerspiegelt – het moest iemand zijn met klasse, stijl en een moderne wereldwijde uitstraling. Penelope was hiervoor perfect. “