Het iconische Belgische merk valt op in de schappen met een nieuwe, modernere look
Er waait een frisse wind in het nieuwe jaar! Materne verwent al meer dan 135 jaar de Belgische smaakpapillen en onthult nu een nieuw design voor de verpakkingen van haar confituren en compotes.
Materne omarmt het nieuwe jaar met een moderne twist. De nieuwe verpakking belooft niet alleen de visuele aantrekkingskracht in de winkelrekken te verhogen, maar weet ook Maternes toewijding aan kwaliteit en authenticiteit te vatten.
Plezierig, vers en natuurlijk
Geen heerlijke confituur of compote zonder fruit. De nieuwe verpakking van Materne brengt het fruit, dat al generaties lang onze smaakpapillen streelt, volop onder de aandacht. Met gepaste trots benadrukt het ontwerp ook de Belgische oorsprong van Materne door er de vlag in op te nemen als symbool van kwaliteitsgarantie. Ze herinnert de consument eraan dat elke pot met passie en expertise in België wordt gemaakt.
Tijdloze charme
De iconische gestreepte deksels, die doen denken aan de jaren 1930, voegen een vleugje nostalgie toe aan de schappen. Ze zorgen er bovenal voor dat Materne er met een eigen identiteit uitspringt.
De nieuwe verpakking van Materne verschijnt langzaam in de winkelrekken in het hele land. In lijn met het MVO-engagement van het merk worden de huidige voorraden natuurlijk eerst verkocht en geleidelijk aan vervangen door de producten met de nieuwe verpakking om verspilling tot een minimum te beperken.