Fairfield by Marriott brengt de schoonheid van eenvoud naar Kopenhagen voor zijn Europese debuut
Fairfield by Marriott, onderdeel van Marriott Bonvoy’s wereldwijde portfolio van meer dan 30 buitengewone hotelmerken, kondigt zijn debuut in Europa aan met de opening van Fairfield by Marriott Copenhagen Nordhavn. Gelegen in de levendige wijk North Harbour in Kopenhagen, markeert de opening een gedenkwaardige mijlpaal voor het vertrouwde merk en zijn voortdurende wereldwijde groei. Fairfield by Marriott is het op één na grootste merk binnen het wereldwijde portfolio van Marriott Bonvoy met een voetafdruk van meer dan 1.290 open hotels en een gezonde pijplijn van meer dan 450 hotels wereldwijd, waaronder 17 extra hotels die naar verwachting zullen worden geopend in Europa en het Midden-Oosten.
Fairfield viert de schoonheid van eenvoud met een naadloze, betrouwbare hotelervaring gericht op productiviteit en een goede nachtrust, en dat alles voor een geweldige prijs. Geïnspireerd door het erfgoed van het buitenverblijf van de familie Marriott, brengt Fairfield een eerbetoon aan de herstellende omgeving die de gevoelens van pure vreugde en natuurlijk gemak bevordert, gebaseerd op de principes van warme gastvrijheid, vertrouwde service en ondersteund door de Fairfield-garantie.
Fairfield-eigendommen bieden wereldwijd een designesthetiek die eenvoudig, tijdloos en eigentijds is. Het Europese ontwerp van het merk is zorgvuldig overwogen, waarbij creatieve aanwijzingen uit de natuur en het erfgoed van het Fairfield-buitenverblijf worden gecombineerd met een lichte, moderne Scandinavische stijl om een moeiteloos ontspannen maar efficiënt hotelontwerp te bieden.
Fairfield by Marriott Copenhagen Nordhavn is het eerste hotel dat het Europese prototype van het merk presenteert. Het ontwerp van de openbare ruimtes van het hotel en de 222 kamers, waarvan 20 met uitzicht op zee, is gebaseerd op een rustgevend palet van natuurlijke kleuren en materialen, waaronder groene tinten en hout, naast een mix van zachte organische en eenvoudige geometrische vormen om gasten te helpen zich kalm te voelen. De kamers zijn voorzien van comfortabele bedden, een douche, gratis WiFi en een mobiel bureau voor zowel zakenreizigers als vakantiegangers.
Het hotel toont de flexibele openbare ruimtes van Fairfield, kenmerkende elementen van alle accommodaties, ideaal om in contact te komen met andere reizigers, te werken of gewoon om te ontspannen. De Social Market vormt de kern van de Fairfield-gastervaring en biedt een gratis gezond ontbijt dat gasten een voedzame start van de dag biedt. De ruime lobby biedt een lichte, comfortabele en overgangsruimte van dag naar nacht, zeer geschikt voor connectiviteit en productiviteit, en het fitnesscentrum stelt gasten in staat om routines te behouden en buitenshuis in balans te blijven.
Verdere verwachte openingen van Fairfield by Marriott in Europa: Fairfield by Marriott Bordeaux Train Station (Frankrijk), met 191 kamers op korte loopafstand van het station Bordeaux-Saint-Jean; het 158 kamers tellende Fairfield by Marriott Erding (Duitsland) gelegen in de typisch Beierse stad Erding ten noordoosten van München; Fairfield by Marriott Istanbul Yenibosna (Turkije), dat 192 kamers zal aanbieden als onderdeel van een ontwikkeling voor gemengd gebruik in de wijk Yenibosna; plus het Fairfield by Marriott Warwick (Verenigd Koninkrijk) met 142 kamers, ideaal gelegen voor gasten om het auto-erfgoed van het gebied te ontdekken, in de nabijheid van het British Motor Museum. De eerste drie panden zullen naar verwachting in 2025 worden geopend. Het debuut van het merk in het Midden-Oosten zal naar verwachting in 2027 volgen met de opening van de eerste twee vestigingen in Mekka, Saoedi-Arabië.